TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Chłopskie Jadło - kura w logo i drób w menu

Restauracje Chłopskie Jadło zaoferują lżejszą kuchnię. Na stołach królować ma drób.


Prezes i największy akcjonariusz Sfinksa Sylwester Cacek oznajmił, iż Chłopskie Jadło nie będzie kojarzone już z tłustą polską kuchnią. Nowe menu będzie zawierało dana lżejsze i tańsze. Ściągnie to do lokali nową grupę klientów - np. studentów. Marka zyska również odświeżony wizerunek - wystrój i logo. W nowym logo na nazwie "Chłopskie Jadło" będzie siedziała kura.

Obecnie Sfinks posiada 114 lokali. W pierwszym półroczu 2012 planuje otworzyć co najmniej siedem nowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Chłopskie Jadło zmiana wizerunku kura w logo drób menu oferta kuchnia Sylwester Cacek




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję