Prezydent otrzyma nagrodę?
Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz oraz Prezes GOT/GCB Anna Górska nominowani przez Jury Konkursu MP Power Awards za aktywne wspieranie branży eventowej w Gdańsku i Regionie.
MP Power Awards, organizowany przez portal internetowy meetingplanner.pl to pierwszy w Polsce konkurs dedykowany szeroko rozumianej branży eventowej. Wybierane są w nich najlepsze wydarzenia (związane z promocją marki, wprowadzeniem nowych produktów). Osobna kategoria poświęcona jest eventom typu incentives. Swoją szanse mają też obiekty konferencyjne wybierane w kategorii MP Power Venue. Wydarzeniem towarzyszącym konkursowi MP Power Awards jest konkurs Kreatywny Roku Branży Eventowej i Młody Kreatywny Branży Eventowej.
MP Power 12 to z kolei kategoria, w której Jury Konkursu wybiera osoby, których działania w ostatnim roku były najbardziej widoczne i efektywne. W 12 podkategoriach rywalizują ze sobą przedstawiciele m.in. agencji eventowych, DMC/PCO, meetings plannerzy korporacyjni, convention bureaux oraz po pierwszy również osoby niezwiązane bezpośrednio z branżą eventową, ale aktywnie ją wpierające. Właśnie w tej ostatniej podkategorii "Open" kapituła konkursu nominowała Prezydenta Miasta Gdańska Pawła Adamowicza. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 26 kwietnia 2013 roku podczas MP Power Night, która odbędzie się w Warszawie.
Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau Anna Górska została nominowana w kategorii Convention Bureau.
Jury konkursu MP Power Awards tworzą osoby reprezentujące działy marketingu i zakupów korporacji, agencje eventowe, incentive travel, obiekty, firmy multimedialne, dziennikarze oraz przedstawiciele stowarzyszeń branżowych.
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Konkurencja w branży gastronomicznej rośnie
EasyJet - prognozy na I kwartał 2012
Słowacja: ofiary metanolu w szpitalu
Kiedy lotnisko w Modlinie zacznie zarabiać?
Będzie połączenie lotnicze z Bratysławy do Wiednia
Eksperci docenili polskich producentów żywności
Hiszpańskie wybrzeże skusi turystów ceną?
Zabytkowy hotel dołączy do Best Western
Czy Orbis pozostawi zysk w spółce?