Nowe narzędzie Amadeus pomoże w obsłudze klientów korporacyjnych
Przez długi czas linie lotnicze nie były w stanie skutecznie spersonalizować i dostosować swojej oferty do specyficznych potrzeb klientów korporacyjnych.
Jednak nastąpił przełom - firma Amadeus poinformowała, że Lufthansa została pierwszym przewoźnikiem, który zdecydował się na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition, która umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogą oni otrzymywać dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujący służbowo, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży wśród klientów korporacyjnych oraz zapewnienie im lepszej obsługi.
Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu firmy, którą reprezentuje osoba podróżująca służbowo, personalizacja rozpoczyna się od momentu zarezerwowania lotu. To oznacza, że klienci korporacyjni mogą liczyć na obsługę już na etapie rezerwacji, zaś indywidualni klienci podróżujący służbowo są traktowani inaczej niż reszta pasażerów i np. mają możliwość przyspieszonego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
Jednocześnie rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition zapewnia liniom lotniczym możliwość automatycznego oferowania pakietów dopasowanych usług dodatkowych, które w pełni koncentrują się na potrzebach podróżnych biznesowych dotyczących np. bagażu czy preferencyjnych opcji miejsc. Dla Lufthansy oznacza to, że może zaoferować wachlarz usług, co przełoży się na wzrost popytu oraz zwiększenie lojalności klientów dzięki aktywnej koncentracji przewoźnika na dopasowaniu świadczonych usług do potrzeb klientów korporacyjnych.
"Podróżni korporacyjni stanowią kluczową grupę klientów dla globalnych sieci przewoźników, takich jak Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition pozwala nam nie tylko utrzymać, lecz także zwiększać wartość dostarczaną zarówno klientom korporacyjnym, jak i osobom podróżującym służbowo. Wdrożenie tego rozwiązania to dla nas przełom, bowiem pozwala jeszcze lepiej dostosować ofertę do indywidulanych potrzeb klientów i zwiększyć ich satysfakcję, jednocześnie podnosząc wydajność." - skomentował Christian Tillmans, Vice President Global Sales and Key Account Management, Lufthansa.
"Współcześni podróżni korporacyjni oczekują jeszcze bardziej spersonalizowanej obsługi niż pasażerowie podróżujący w celach wypoczynkowych. Rosnąca konkurencja ze strony niskokosztowych i hybrydowych przewoźników sprawia, że indywidualne podejście do każdego podróżnego jest kluczową kwestią. Rozwiązanie nie tylko przynosi korzyści indywidualnym podróżnym, lecz także pozwala liniom lotniczym zacieśnić relacje
z kluczowymi klientami korporacyjnymi jako całością, co oznacza, że działy utrzymania klienta przewoźników mogą wykorzystywać narzędzie w sposób strategiczny." - powiedziała Julia Sattel, Senior Vice President Airline IT, Amadeus.
Obecnie większość podróży służbowych jest rezerwowana poprzez kanały pośrednie. Rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition identyfikujące klientów korporacyjnych kupujących usługi lotnicze w dowolnym kanale, włączając bezpośrednią dystrybucję czy narzędzia firmowe typu online self-booking tools, ma decydujące znaczenie dla linii lotniczych, pomagając im w osiągnięciu swoich celów w zakresie personalizacji obsługi pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Grupa Netmedia przejmuje Travel Online!
Travelplanet - to nie jest przejęcie!
Wizz Air poleci do Azerbejdżanu
Linia Small Planet Airlines nawiązała współpracę z Neckermannem
Rzym - będą ograniczenia dla autokarów
Hakerzy zaatakowali serwisy turystyczne
Polscy kucharze mają się od kogo uczyć
Sofitel Warsaw Victoria: nowy Szef Kuchni wprowadza do menu dania autorskie
Wypoczynek na Wielkanoc w pensjonacie