TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Supermarki w podróży

Już po raz piąty grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Superbrands i po raz trzeci - Business Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. Liczną reprezentację mają wśród nich marki związane z turystyką indywidualną i biznesową.


Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

W kategorii "Podróże" tytuł i statuetka Superbrand trafiły w ręce przedstawicieli biur Neckerman i TUI, Polskich Linii Lotniczych LOT i Starwood Hotels, właściciela warszawskiego hotelu Sheraton. Dla TUI to już trzeci tytuł z rzędu, przedstawiciele PLL LOT statuetkę odbiorą po raz drugi.

Status Business Superbrand w kategorii "Lotniska" ponownie zyskał warszawski Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina, a pierwszą statuetkę w kategorii "Pojazdy użytkowe" odebrali przedstawiciele marki Boeing.

Po raz pierwszy w historii Superbrands uwzględniono także kategorię "Miast i regionów", które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów. Nagrody w odebrali przedstawiciele Warszawy, Poznania i projektu Mazury Cud Natury. Studia przypadku nagrodzonych marek trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie ma opinię "biblii brandingu".

Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.pl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Supermarki w podróży program nagrody Superbrands marka Neckerman TUI LOT Starwood Hotels Boeing




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję