TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kontrola jakości usług hoteli

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny poddane zostały anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.


Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie maj-wrzesień 2011. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

W tegorocznej - szóstej edycji brały udział wszystkie 32 hotele należące do PPH&R. Kategoria podstawowa konkursu dotyczy usług hotelarskich, kategoria dodatkowa usług konferencyjnych, gastronomicznych, SPA itp. Zestawienie wygląda następująco:

I miejsce
W kategorii podstawowej:
Branicki (Białystok)
Europa (Lublin)
Vivaldi (Poznań)
W kategorii dodatkowej:
Akwawit (Leszno)
Villa Park (Ciechocinek)
Warszawianka (Jachranka)

II miejsce
W kategorii podstawowej:
Sport Hotel (Bełchatów)
Warszawa (Augustów)
W kategorii dodatkowej:
Bartan (Gdańsk)
Warszawa (Augustów)

III miejsce
W kategorii podstawowej:
Akwawit (Leszno)
Vivaldi (Karpacz)
W kategorii dodatkowej:
Anders (Stare Jabłonki)
Klimczok (Szczyrk)
Klimek (Muszyna)
Zamek Ryn (Ryn)

Na jesieni w sieci PPH&R pojawił się nowy obiekt - Pałac Kotulińskich **** hotel w Czechowicach-Dziedzicach i nie jest on w tym badaniu uwzględniony.

Bez wyróżnienia pozostało 18 obiektów z sieci:


  • Art Hotel **** hotel
  • Dwór Chotynia *** hotel
  • Głęboczek Vine Resort & Spa **** hotel
  • Hotel Amadeus **** hotel
  • Hotel Amax *** hotel
  • Hotel Aviator **** hotel
  • Hotel Borowiecki *** hotel
  • Hotel Bryza **** hotel
  • Hotel HP Park Plaza Wrocław **** hotel
  • Hotel HP Park Poznań *** hotel
  • Hotel Hetman *** hotel
  • Hotel Lidia **** hotel
  • Hotel Park Olsztyn *** hotel
  • Hotel Petite Fleur *** hotel
  • Hotel Prezydencki *** hotel
  • Hotel Słoneczny Młyn **** hotel
  • Hotel Tęczowy Młyn *** hotel
  • Medical SPA Sanatorium UNITRAL *** hotel


Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R i dokonanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.

W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Konkurs Jakość Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty gość hotelowy ocena obsługa klienta badanie standardu jakość anonimowa kontrola audytor gość hotelowy hotelarze hotelarstwo działalność hotelowa działalność gastronomiczna usługi rekreacyjne i usługi biznesowe Branicki Europa Vivaldi Akwawit Villa Park Warszawianka Sport Hotel Warszawa Hotel Bartan Anders Klimczok Zamek Ryn zwycięzcy konkursu nagrodzeni nagrody niezależni audytorzy audyt ocena ranking hoteli Polska polskie hotele


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję