TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Łowcy Jakości w samolotach

Linie Finnair i lotnisko Helsinki w Warszawie przedstawiły siedmiu Quality Hunterów (Łowców Jakości), którzy wezmą udział w drugiej edycji programu rozpoczętego w 2010 roku w ramach ciągłego dążenia Finnair do doskonalenia swoich usług. Tych siedem osób wyłoniono spośród 2000 zgłoszeń z całego świata. Natomiast ósmy Quality Hunter zostanie wybrany spośród szeregu osób, które biorą udział w internetowych dyskusjach na temat jakości.


20 października podczas konferencji prasowej w Helsinkach linie Finnair oraz lotnisko Helsinki przedstawiły nowych Quality Hunterów: Yuvala Golana, Mette Frøkjær Hansen, Mirvę Lempiäinen, Tomasa Spohna, Sanjoo Malhotra, Françoise Lin i Asami Nagai. Począwszy od tego dnia Quality Hunterzy będą przez sześć tygodni latać liniami Finnair z lotniska w Helsinkach do licznych miejsc w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Podczas tych podróży będą obserwować ruch lotniczy oraz powiązane usługi w celu poprawienia komfortu pasażerów, opisując swoje doświadczenia i propozycje zmian na stronie: www.qualityhunters2.com.

Druga edycja programu ma skłonić wszystkie osoby, które chcą podzielić się swoimi spostrzeżeniami, pytaniami lub sugestiami z Quality Hunterami, liniami Finnair lub lotniskiem Helsinki, do udziału w dyskusjach prowadzonych na stronie programu lub w innych mediach społecznościowych. Wszystkie pomysły zostaną wzięte pod uwagę. Aby zachęcić do konstruktywnych komentarzy, ósmy Quality Hunter zostanie wybrany spośród uczestników internetowych dyskusji przez pozostałych Quality Hunterów, do których dołączy w ostatnim tygodniu projektu.

- Razem z lotniskiem Helsinki pragniemy podnieść poziom zadowolenia z naszych usług wśród pasażerów i chcemy uczynić to w interaktywny sposób, który najlepiej odpowiada dzisiejszym sposobom komunikacji - mówi Antti Nieminen, dyrektor ds. marketingu i innowacji Finnair - Naszym celem jest ciągłe rozwijanie naszych usług oraz oferowanie klientom komfortu oraz opieki na każdym etapie podróży.

- Druga edycja programu Quality Hunter jest naturalnym przedłużeniem wieloletniej współpracy pomiędzy lotniskiem Helsinki a liniami Finnair oraz naszych wspólnych usług - mówi Johanna Metsälä, kierownik ds. obsługi klientów lotniska Helsinki - Chcemy przeprowadzić otwarte dyskusje na temat możliwości usprawnienia podróży lotniczych, z każdym, kto zechce wyrazić swoje zdanie.

W tym roku każdemu Quality Hunterowi została przypisana specjalna kategoria, na której będzie się koncentrował. Yuval Golan, Izraelczyk mieszkający w Rzymie i zwycięzca publicznego plebiscytu 2256 głosami, zajmie się kategorią "Kontakty towarzyskie". Mette Frøkjær Hansen z Aarhaus w Danii zajmie się kategorią "Usługi". Mirva Lempiäinen, Finka mieszkająca w Nowym Jorku, przyjrzy się kategorii "W drodze", a podczas swoich podróży odwiedzi również Warszawę. Tomas Spohn, Niemiec mieszkający w Berlinie, zajmie się "Rozrywką". Sanjoo Malhotra ze Sztokholmu w Szwecji zbada kategorię "Jedzenie i picie". Françoise Lin z Paryża zajmie się "Klasą biznesową", zaś Asami Nagai z Tokio w Japonii - kategorią "Zakupy".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Finnair Quality Hunter Hunters jakość usług linie lotnicze Yuval Golan Mette Frø kjæ r Hansen Mirva Lempiäinen Tomas Spohn Sanjoo Malhotr Françoise Lin i Asami Naga Helsinki Antti Nieminen Nowy Jork Tokio Sztokholm Łowca Jakości




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję