Polacy to lubią - Fast food to wykorzysta
Wielbiciele sera mają teraz w Burger King prawdziwą ucztę! Marka wzbogaciła właśnie swoje menu o dwa nowe burgery - Beef Ser oraz Chick Ser. W każdym z nich znajduje się apetyczna serowa para - Edammer & Maasdamer.
Połączenie serów Edammer i Maasdamer pojawia się w burgerach Kinga po raz pierwszy. Edammer jest łagodny w smaku, lekko słony i pikantny, z kolei Edammer dodaje burgerom bardziej słodkiego, lekko orzechowego aromatu. Razem idealnie się dopełniają. Znakomicie komponują się też z pozostałymi składnikami nowych burgerów - w Beef Ser z soczystą, gorąca wołowiną prosto z ognia, z prażoną cebulką, sosem BBQ i majonezem, a w Chick Ser dodatkowo ze świeżym pomidorem i grillowanym kurczakiem zamiast wołowiny. Oba burgery doskonale radzą sobie z zimowym apetytem! Dodatkowo, żeby rozgrzać podniebienie, Burger King oferuje Frytasy - grubo krojone frytki posypane pikantnymi przyprawami.
- Polacy uwielbiają ser. Zauważamy to nie tylko w wynikach licznych badań konsumenckich, ale też obserwując preferencje naszych gości. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę burgerów z plasterkami sera o dwie nowe pozycje. I to w najlepszym wydaniu, z dwoma rodzajami holenderskiego sera. Takiej propozycji jeszcze w Burger King nie było! - mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King.
Burgery Beef Ser i Chick Ser kosztują 12,90 zł, a w zestawie z napojem i frytkami - 18,90 zł. Frytasy dostępne są w cenie 5 zł oraz w zestawie powiększonym (powiększenie zestawu za 1,50 zł).
Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na stronie i fan page’u marki Burger King na Facebooku.
Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga - burger Whopper® - powstał 55 lat temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią "Have it your way". Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12.300 restauracji w ponad 78 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a 28 restauracji tej sieci zlokalizowanych jest w 19 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Czy LOT otrzymał niedozwoloną pomoc?
OLT Germany nie zatrzymuje operacji
Które linie lotnicze najbezpieczniejsze?
Nowa marka na rynku gastronomicznym
Powstała Gorczańska Organizacja Turystyczna
Gołdap widzi potencjał w strefie uzdrowiskowej
Napisz najlepszą pracę magisterską z turystyki
Muzeum na Wawelu: płacimy za bilet i rezerwację
W Zabrzu odbędzie się seminarium branży turystycznej
Więcej lotów Wizz Air z Gdańska