Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Restauratorzy doceniają portale pośredniczące w zamówieniach
Według Raportu zrealizowanego przez Instytut Badawczy Homo Homini, coraz więcej Polaków kupuje w internecie. Zamówienia online to dobre narzędzie promocji i szansa na pozyskanie nowych klientów również dla sieci gastronomicznych. Restauratorzy coraz częściej dostrzegają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online. Obecność na ich platformie powoli staje się koniecznością.
Liczba portali i aplikacji, które dają możliwość skorzystania z oferty wielu lokali gastronomicznych w Polsce ciągle rośnie. Za ich pośrednictwem klienci mogą porównać ceny i wybrać spośród wielu ofert restauracji. Brak obecności danego lokalu na ich platformie może sprawić, że zniknie on wśród konkurencji.
Kupowanie posiłku w sieci jest dużo łatwiejsze i szybsze, a niżeli składanie zamówień telefonicznie. Cały proces, wraz z rejestracją na portalu, trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy, że klient za pomocą wybranej strony lub aplikacji wybierze miejsce, w którym aktualnie się znajduje. System proponuje najpopularniejsze lokale oraz sortuje oferty według typu kuchni czy czasu dostawy. Po wyborze potrawy oraz formy płatności, serwis przesyła zamówienie do restauracji, która je realizuje.
Obecność na portalach gastronomicznych to doskonała forma na zwiększenie zasięgu działania i promocję menu restauracji. Dzięki temu restaurator dotrze nie tylko do swoich stałych klientów, ale ma szanse poszerzyć ich grono o nowych. Poza pośredniczeniem w składaniu zamówień lokale mogą liczyć na promocje
w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Tego typu platformy oferują często wsparcie w formie tańszych ulotek, czy specjalnych zniżek dla klientów wybranych sieci. Dodatkowo dzięki platformie pośredniczącej zamówienia restaurator otrzymuje statystyki ułatwiające jeszcze lepsze dostosowanie oferty do wymagań klientów.
Siecią, która doceniła zalety wspomnianych portali jest Da Grasso. Pomimo tego, że ponad rok temu założyła swój własny system online, nie rezygnuje z obecności na innych platformach gastronomicznych, skupiających także jej konkurencje. "W Da Grasso posiadamy swój system zamówień online - korzystają z niego nasi stali klienci - ale wchodząc we współpracę z innymi portalami docieramy do nowych. Nasza sieć w ostatnim czasie rozpoczęła współpracę z Pizza Portal. Wiemy, że korzystanie z dodatkowych kanałów dystrybucji jest już nie tylko możliwością,ale powoli staje koniecznością. W innym wypadku klienci korzystający z naszej oferty będą częściej wybierać pizzerie obecne już na platformach" - komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso ds. Rozwoju Sieci.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
IGHP i HOTREC podpisały porozumienie o współpracy
Europejskie hotele liczą zyski