Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Zobacz także
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze lepsza
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma touroperatorami
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
IGHP i HOTREC podpisały porozumienie o współpracy
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego (IGHP), największa organizacja samorządu gospodarczego branży hotelarskiej w Polsce podpisała dziś porozumienie o współpracy z HOTREC, europejską organizacją zrzeszającą 44 stowarzyszenia reprezentujące hotele, restauracje, kawiarnie i bary w 27 krajach Europy. IGHP stanie się oficjalnie członkiem HOTREC od 1 stycznia 2015 roku.
W dniu 17 listopada br., w hotelu Sofitel Warsaw Victoria podpisano porozumienie o współpracy pomiędzy Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego i HOTREC.
Dokument ten otwiera drogę do podejmowania wspólnych działań w interesie i na rzecz rozwoju branży hotelarskiej w Polsce i w Europie. IGHP jest organizacją samorządu hotelowego, która dba o interesy hotelarzy i prowadzi działania poprawiające konkurencyjność branży w Polsce. W kraju działa
dziś ponad 2.300 skategoryzowanych hoteli (110.000 pokoi), które zatrudniają ponad 80.000 pracowników. Władze IGHP podjęły decyzję o przystąpieniu do HOTREC, aby mieć wpływ i poparcie w procesie stanowienia prawa na szczeblu europejskim, a także prowadzić współpracę ze stowarzyszeniami hotelowymi w innych krajach europejskich.
"Jestem przekonany, że dzisiejsze porozumienie z HOTREC ma duże znaczenie dla naszej branży, ponieważ już od 1 stycznia 2015 roku będziemy skutecznie reprezentowani wobec organów i instytucji Unii Europejskiej. Prawo tworzone w Unii ma wpływ na 10 mln osób zatrudnionych bezpośrednio w naszym sektorze w Europie, w tym 80.000 w Polsce. Dobre decyzje legislacyjne mogą wesprzeć rozwój hotelarstwa i sprzyjać tworzeniu nowych miejsc pracy także w naszym kraju." -powiedział Ireneusz Węgłowski, Prezes IGHP.
Misją HOTREC jest promowanie przedsiębiorców i firm hotelowych wobec organów i instytucji Unii Europejskiej. HOTREC stale monitoruje wszystkie działania legislacyjne w Unii, które mają wpływ na branżę hotelarską, prezentując jej punkt widzenia przed podjęciem ważnych decyzji. Celem tych działań jest tworzenie przepisów prawnych, które sprzyjają konkurencyjności branży hotelowej i gastronomicznej, przyczyniając się tym samym do powstawania nowych miejsc pracy i wzrostu gospodarki europejskiej.
"Bardzo się cieszę, że przystąpienie IGHP do HOTREC stało się priorytetem dla naszych kolegów z Polski. Członkostwo w HOTREC daje możliwość otrzymywania strategicznych informacji w zakresie najważniejszych problemów dotyczących hotelarstwa, a także zapewnia udział w procesie wypracowywania i podejmowania istotnych dla naszej branży decyzji, podczas zgromadzeń ogólnych naszej organizacji." - powiedział Kent Nystrom, Prezydent HOTREC.
Podpisane porozumienie o współpracy jest konsekwencją decyzji o przyjęciu z dniem 1 stycznia 2015 roku IGHP w poczet członków HOTREC, podjętą na Zgromadzeniu
Ogólnym HOTREC w październiku 2014 roku w Rydze.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
W przyszłym roku wielkie sprzątanie Tatr
Miasta zadowolone z efektów kampanii promocyjnych?
Kuchnia włoska króluje na polskich stołach
W Beskidach doskonałe warunki narciarskie, w Tatrach gorzej
Wi-Fi w zamian za dane klientów?