Atrakcyjne benefity dla klientów Delta Air Lines i Starwood Hotels
Linie Delta Air Lines oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide nawiązały współpracę, która oferuje korzyści uczestnikom programów lojalnościowych Delta SkyMiles oraz Starwood Preferred Guest ®. Wspólny program pod nazwą Crossover Rewards™, wejdzie w życie 1 marca i zapewni elitarnym uczestnikom obu programów lojalnościowych wzajemne świadczenia i możliwość zgromadzenia większej liczby mil i punktów Starpoints.
Właściciele kart SkyMiles Diamond i Platinum Medallion uzyskają dostęp do takich korzyści jak m.in. priorytetowe meldowanie w hotelu, przedłużenie doby hotelowej do godz. 16.00 i bezpłatny dostęp do Internetu w pokojach podczas pobytu w hotelach sieci Starwood Hotels and Resorts. Dodatkowo wszyscy uczestnicy programu Delta Medallion otrzymają jedną milę za każdego wydanego dolara na pobyt w hotelach sieci Starwood w ramach tej oferty oraz oczywiście punkty StarPoints. Z kolei gość o statusie SPG Platinum będzie mógł zabrać ze sobą dodatkowy bagaż, skorzystać z priorytetowej odprawy i boardingu podróżując liniami lotniczymi Delta. Elitarni członkowie SPG otrzymają punkty Starpoints za każdego wydanego dolara na loty Delta Air Lines w ramach oferty współpracy oraz mile w programie lojalnościowym linii.
Ta współpraca ze względu na globalny zasięg usług oferowanych przez Starwood i Delta Air Lines, przynosi atrakcyjne benefity klientom obu firm zarejestrowanych w programach lojalnościowych. Oferując loty do ponad 300 destynacji, Delta Air Lines stanowi idealne uzupełnienie oferty ponad 1100 hoteli sieci Starwood w ponad 100 krajach.
"SPG kontynuuje inwestycje w uatrakcyjnianie swojej oferty benefitów, aby nagrodzić w sposób wyjątkowy tych klientów, którzy są lojalni naszym markom - powiedział Mark Vondrasek, wiceprezes ds. programów lojalnościowych i partnerstw strategicznych Starwood Hotels & Resorts. "Naszym celem jest rozszerzenie korzyści, które oferujemy lojalnym gościom i wyjście spoza mury naszych hoteli. Wierzymy, że takie podejście do biznesu sprawi, że nasi goście będą jeszcze bardziej przywiązani do naszych marek i programu SPG." - dodał.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Samolot zawrócił z Damaszku - względy bezpieczeństwa
Zakopane: będzie taniej w letnich ogródkach?
Ile samorządy wydają na promocję?
Sylwester z Rainbow Tours już prawie sprzedany
Facebook - twój wróg czy przyjaciel?
Weź paragon na Podkarpaciu: 800 mandatów
Koło ratunkowe dla berlińskiego lotniska
Co sądzicie o biurze Nowa Itaka