TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Czekali 9 godzin w samolocie

Powodem trwającego 9 godzin oczekiwania w samolocie na podlondyńskim lotnisku pasażerów z Bombaju teoretycznie była gęsta mgła na londyńskim Heathrow.


Według rozkładu lot Air India z Bombaju miał wylądować na Heathrow o godz. 7.30. Ze względu na gęstą mgłę skierowano samolot na podlondyński port Gatwick. Choć oba lotniska są oddalone od siebie o ok. 70 km, pasażerowie usłyszeli komendę, aby czekać na pokładzie samolotu. O godz. 17.00 maszyna wystartowała wreszcie z Gatwick i 20 min. później wylądowała na Heathrow.

Pasażerowie narzekają na brak odpowiedniej informacji. Przebywając na pokładzie samolotu nikt podobno nie powiedział im co się dzieje. Wśród nich znajdowały się małe dzieci oraz kobieta w zaawansowanej ciąży. Mimo złych nastrojów, wezwana na pomoc policja, nie musiała interweniować.

Jak poinformował rzecznik lotniska, pasażerowie musieli czekać, aż nastąpi zamiana załogi, zanim dokończą rejs. Air India nie wypowiedziało się w ten sprawie. Jednak można się zastanowić jaki to miało sens? Najwyraźniej przewoźnik "uparł się" na to konkretne lotnisko i niestety musiał w międzyczasie zmienić załogę oraz znaleźć wolne sloty czasowe na obu lotniskach. Jednak do Heathrow pasażerowie szybciej dojechaliby na rowerze, gdyby tylko od razu ich odprawiono...




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Bombaj-Londyn Heathrow Gatwick Air India opóźnienie lotu port lotniczy pod Londynem lotnisko w Londynie gęsta mgła na lostniku




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję