Grupa Hotelowa Orbis - promocja dla biznesmenów
Koniec roku to czas podsumowania działań i planowania nowych na kolejny. Jest to okres organizacji wielu spotkań biznesowych, gal i konferencji. Specjalnie na tę okazję, Grupa Hotelowa Orbis przygotowała ofertę, dzięki której organizatorzy wydarzeń i eventów zapłacą za nie aż o 20 % mniej.
Wraz z nadejściem zimy wiele osób przygotowuje się do pożegnania kończącego się roku i przywitania kolejnego z nowymi, ambitnymi planami. W tym okresie, firmy chętnie decydują się na organizację spotkań dla swoich pracowników i klientów zapoznając ich ze swoimi pomysłami
i koncepcjami na przyszłość. Grupa Hotelowa Orbis, jako wieloletni partner firm z branży MICE proponuje w tym roku 20% zniżkę na dowolne spotkanie biznesowe w wybranych hotelach w Polsce i na Litwie.
Oferta skierowana jest do klientów biznesowych i będzie dostępna przez dwa miesiące - od 15 grudnia do 28 lutego. Każdy kto zdecyduje się na organizację swojego wydarzenia w tym czasie, zapłaci jedynie 80% ceny całej faktury. Okres rezerwacji terminów obejmuje pierwsze cztery miesiące 2013 roku. Dodatkowo, uczestnicy należący do programu lojalnościowego Le Club Accorhotels, otrzymają podwójne punkty na swoje konto. Organizatorzy, którzy z jakichkolwiek przyczyn będą zmuszeni odwołać wydarzenie, 30 dni przed terminem będą mogli tego dokonać nie ponosząc żadnych kosztów.
"Grupa Hotelowa Orbis oprócz bogato wyposażonych pokoi i sal proponuje wiele atrakcyjnych usług ułatwiających organizację spotkań. Specjalnie stworzona strona www.accorhotels.com/meetings, pozwala na zarządzanie i planowanie wydarzenia od samego początku - nawet z domu. Organizatorzy mogą również liczyć na dedykowany zespół, który wspiera przygotowanie eventu. Ponadto, każda marka należąca do Grupy Hotelowej Orbis posiada własne programy do obsługi klientów biznesowych." - powiedziała Joanna Świerkosz Dyrektor ds. marketingu w Orbis S.A.
Dla najbardziej lojalnych biznesmenów, Accor przygotowuje także specjalnie oferty w ramach programu Le Club Accorhotels. Za każde wydane Euro klient dostaje punkty, które następnie mogą zostać wymienione na vouchery hotelowe, kupony honorowane u partnerów lub mile lotnicze. Organizatorzy wydarzeń zawsze mogą liczyć na dodatkowe punkty przy okazji promocji takich jak Winter Mice Promotion 2012.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Czerwony stoliczek, a na nim robaczek
Seria groźnych wypadków w Tatrach
Znana sieć otwiera nowe lokale
Będzie reorganizacja w Przewozach Regionalnych
"Grillowe wariacje" w sieci Sphinx
Rzeszów: warsztaty dla kelnerów
Które zachodniopomorskie hotele są "Eco"?
Targi w Gdańsku odwiedziło ponad 300 wystawców
Przydatne wskazówki na sezon wakacyjny
Polacy wypoczywają coraz bardziej luksusowo
Europejski Dzień Turystyki 2012
Co zrobic jak sie spoznilem na samolot ??