Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Hilton wprowadza nową markę
Hilton Worldwide poinformował o wprowadzeniu nowej marki hoteli: Canopy by Hilton. Znajdą się w niej obiekty z kategorii "lifestyle", których koncepcję dostosowano do wymagań osób podróżujących zarówno służbowo, jak i w ramach wolnego czasu.
Założenia marki Canopy by Hilton przedstawił Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide w trakcie odbywającej się w Orlando konferencji Hilton Worldwide Global Partnership.
"Rynek niecierpliwie wyczekuje debiutu marki Canopy by Hilton, która dzięki zakrojonym na szeroką skalę badaniom wyróżnia się innowacyjnym podejściem do takich kwestii jak gościnność i wrażenia gości" — powiedział Nassetta. "Za szansę uznaliśmy nie tylko wprowadzenie nowej marki, umożliwiającej nam działalność w kategorii "lifestyle", lecz także stworzenie nowej jakości w tym segmencie. Chcemy, by nasze hotele były dostępne dla szerszego kręgu podróżujących. W tym celu za niezbędne uznaliśmy ograniczenie roli kosztownego wystroju i skupienie się na idealnym zaspokojeniu potrzeb naszych gości, którzy od hotelu oczekują komfortu, możliwości wypoczynku, a także dodatkowych udogodnień" - dodał.
Zdaniem przedstawicieli sieci, Canopy by Hilton stanowi przykład nowej koncepcji hotelu, która charakteryzuje się potencjałem wzrostu, przejrzystą ofertą dla gościa oraz trwałym modelem biznesowym. Zdefiniowana przez Hilton Worldwide grupa docelowa gości takich hoteli jest oparta na preferencjach i potrzebach, a nie tylko na profilu demograficznym. "Wprowadziliśmy markę, która koncentruje się na mentalności podróżujących dziś ludzi i zapewnieniu pozytywnych wrażeń z pobytu" - mówi John T.A. Vanderslice, dyrektor ds. marek luksusowych i lifestyle’owych w Hilton Worldwide. "Canopy to w założeniu nowy hotel o starannie wybranej lokalizacji, który pozwala zregenerować się, zapewnia prostą, adaptowaną do potrzeb gości ofertę, a także komfortowo urządzoną przestrzeń. To miejsce, w którym goście mogą poczuć się lepiej" - dodaje.
Hotele Canopy by Hilton powstaną w nowych i przekształcanych obiektach. Będą zlokalizowane w kluczowych częściach miast na całym świecie. Przewiduje się, że pierwsze otwarcia nastąpią w 2015 roku. Dotychczas podpisano 11 listów intencyjnych w sprawie następujących hoteli Canopy by Hilton:
- Canopy Portland | Pearl District
- Canopy London | Lokalizacja zostanie podana w późniejszym terminie
- Canopy Miami | Brickell
- Canopy Washington, D.C. | Bethesda North
- Canopy San Diego | Gaslamp
- Canopy Nashville | Śródmieście
- Canopy Savannah | Dzielnica historyczna
- Canopy Indianapolis | Centrum miasta
- Canopy Charlotte | Przedmieścia
- Canopy Oklahoma City | Bricktown
- Canopy Ithaca | The Commons
Hotele Canopy by Hilton będą uczestniczyć w premiowanym programie lojalnościowym Hilton HHonors.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Marriott ucieka przed greckim kryzysem
Odszkodowanie dla poszkodowanej w katastrofie autokaru
Pierwszy hotel Best Western w Trójmieście
Zawód animatora coraz popularniejszy
Targi WorldHotel 2013 uroczyście zainaugurowane
Wygoda Travel: wzrost sprzedaży zimy
Finnair - pierwszy A321 z sharkletami
Z kim współpracuje Tour Salon?
Alfa Star stawia na profesjonalny PR