TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

POT płaci CNN pół miliona złotych za promocję Polski

Telewizja CNN zawarła umowę z Polską Organizacją Turystyczną. Celem podjętej współpracy jest promocja Polski na kontynencie azjatyckim.


POT na kampanię promocyjną przeznaczyła pół miliona złotych. W ramach akcji nasz kraj ma być prezentowany w formie spotów reklamowych, prezentowanych w trakcie kampanii prowadzonej w Chinach, Japonii i Indiach.

Podpisując umowę z CNN Polska Organizacja Turystyczna ma nadzieje, że uda się uczynić Polskę bardziej rozpoznawalną wśród turystów z Azji, oraz zachęci ich do odwiedzenia kraju. W ramach współpracy, telewizja w programie "On the road" kreować będzie pozytywny wizerunek Polski. Szczególny nacisk ma zostać położony na prezentowanie otwartości i dynamicznego rozwoju kraju. Promowane będą także najciekawsze atrakcje turystyczne.

Telewizja CNN emitować będzie również materiały przygotowane przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych i województwo lubelskie. Wszystko wskazuje na to, że szansę zaprezentowania swej oferty otrzyma także Kraków. Spoty zachęcające do odwiedzenia Polski emitowane będą od 13 stycznia a 9 lutego 2014 roku.

Zawarta umowa to kolejna forma współpracy pomiędzy POT a CNN. W podobnym wymiarze z CNN współpracowano już w latach 2008, 2009 oraz 2012 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
POT CNN promocja Azja program spot film telewizja Polska region otwartość Chiny Indie Japonia


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję