Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACA SEZONOWA W GRECJI
- Specjalista d/s Turystyki
- Specjalisty ds. rezerwacji grupowych
- Pilne! Pilotaż 10-11.06 /Lębork - Koszalin
- Pilot wycieczek Kreta
- Poszukujemy pilota, przewodnika 13-14.06 -...
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Pilot wycieczki do Włoch
- Specjalista ds. turystyki z językiem angielskim
- Specjalista ds. Turystyki w nowym salonie...


POT będzie promować polską kuchnię
Kuchnia regionalna dla coraz większej rzeszy turystów okazuje się istotnym czynnikiem, z którym wiążą oni atrakcyjność danej destynacji. Polska Organizacja Turystyczna zdecydowała się podjąć działania, które mają na celu lepsze wypromowanie polskiej kuchni, jako atrakcji mogącej przyciągać turystów.
Spotkanie inicjujące powstanie konsorcjum kulinarnego odbyło się 10 grudnia. Polska Organizacja Turystyczna zaprosiła na nie przedstawicieli polskich szlaków kulinarnych. Zakładanym celem, do jakiego prowadzić ma powołane konsorcjum jest konsolidacja podmiotów działających w obszarze produktowym "Kuchnia Polska", oraz ich promocja w kraju i za granicą.
Przesłanek, które doprowadziły do zajęcia się problematyką kuchni polskiej jest kilka. W ostatnich latach wzrosła liczba promowanych destynacji, w których jedną z głównych atrakcji jest lokalna kuchnia. Także branża turystyczna w Polsce dostrzega potencjał turystyki kulinarnej, jako potężnego narzędzia do identyfikowania i promowania miejsc, regionów oraz kraju.
Wśród zadań Konsorcjum znalazły się takie kwestie, jak konsolidacja podmiotów, stowarzyszeń oraz branży, działających w omawianym zakresie produktowym:
a) komercjalizacja i promocja produktów
b) organizacja samodzielnie i wespół z POT, ROT czy LOT wydarzeń promocyjnych na rynku krajowych i rynkach zagranicznych. Wachlarz instrumentów ustalony zostanie na podstawie strategii komunikacji (np. wizyty studyjne, stoiska, broszury, profil na portalach społecznościowych ...)
c) inicjowanie przeprowadzania badań statystycznych i marketingowych, przy czym członkowie Konsorcjum deklaruję przekazywanie podstawowych, niezbędnych danych statystycznych, służących ocenie stanu i ewolucji rynku.
d) przeprowadzanie innych działań w zależności od możliwości merytorycznych i finansowych,
e) wzajemny transfer wiedzy, budowa marki, w tym korzystanie z doświadczeń zagranicznych,
f) organizacja szkoleń, których celem jest podnoszenie jakości usług,
g) wprowadzenie programów lojalnościowych oraz ewentualnie certyfikacji jakości usług.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kuchnia polska atrakcyjna dla turystów?
[2013-12-11 11:17 31.61.131.*]
Pomysł bardzo dobry, ale mam wątpliwości czy POT jest zdolny skutecznie to zrealizować. Tu trzeba wobrażni, finezji oraz partnerskiej wspólpracy z branżą gastronomicznej. W POT wszystko ugrzężnie w procedurach, nakazach, zakazach i zleceniach dla firm PR. Moim zdaniem powinni tym zająć się przedsiębiorczy ludzie bez obciążeń urzędniczych. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Dział centra informacji i promocji:
POT chce zachęcać do podróży
Bośnia i Hercegowina promowały się na
Czy Małopolska odrobiła straty w ruchu
Starsze aktualności:
TOP 5 zabawek dla niemowląt i
Inspekcja Handlowa prezentuje wstępne wyniki kontroli lokali
Ceny wyjazdów turystycznych znowu w
Turystyka medyczna coraz ważniejsza dla
Minister odradza korzystanie z hoteli czy
Heathrow wprowadza limit
Zbliża się Kulinarny Festiwal Kwiatów
Gdańsk stworzy Park&Ride na czas Jarmarku św.
Itaka otwiera spółkę na
Od dziś PFR udostępnia decyzje o umorzeniu zwrotów z Tarczy
IATA: Powrót zasady 80-20
TSS Polska i Flightbox współpracują
Sfinks Polska otwiera lokal w Kołobrzegu
11 polskich miast ubiega się o miano cudu?
TripAdvisor wyróżnił hotele Mercure
Ile kosztuje Sylwester w górach?
Nowy system nawigacyjny zdobędzie uznanie?
Na rynek hoteli wjeżdżają światowe marki motoryzacyjne
Pracownicy sieci fastfoodowych zastrajkują
Bateria antyrakietowa w kurorcie
W Ostródzie otwarto czterogwiazdkowy hotel
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Austria - DACHSTEIN TAUERN - SCHLADMING - Apartamenty Tauern