Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
W których hotelach pracuje najlepszy personel?
Uprzejmość i kompetencja personelu hotelowego to dzisiaj standard, który ma nakłonić gości do ponownego odwiedzenia hotelu oraz do polecenia go innym.
Serwis hotel.info opracował ranking, który wskazuje na jakim poziomie utrzymuje się obsługa hotelowa w Polsce oraz jak Polska wypada na tle innych państw europejskich.
Kraków z oceną 8,32 punktu broni najwyższej pozycji wśród pięciu największych miast w Polsce. W tym roku bardzo zbliżone noty otrzymała Łódź. Z ocen wynika, że tamtejsze hotele podniosły jakość swojej obsługi. W porównaniu do ocen z zeszłego roku to trzecie co do wielkości miasto w Polsce otrzymuje wyższą ocenę - 8,31 punktu - i zdobywa dzięki temu przewagę nad Warszawą (8,26 punktu). Mniej zadowoleni z personelu hotelowego w porównaniu z poprzednim rokiem są klienci dokonujący rezerwacji w Poznaniu i Wrocławiu. Średnio przyznano tym miastom odpowiednio 8,19 i 8,00 punktów, co jest wynikiem gorszym niż zeszłoroczne 8,24 i 8,04 punktu.
W zestawieniu krajów europejskich pod względem uprzejmości i kompetencji personelu hotelowego liderem okazuje się być Finlandia. Oceny wystawione Niemcom i Austrii przedstawiają się podobnie: oba kraje uzyskały 8,37 punktu. Polski personel hotelowy otrzymał 8,28 punktu i zajął miejsce tuż za najlepszą czwórką.
Mniej zadowoleni są klienci rezerwujący pokoje w Holandii, która znalazła się na dole listy najlepszej europejskiej dwudziestki z oceną 7,86 punktu. Jeszcze więcej pracy nad podnoszeniem jakości obsługi czeka personel hotelowy w Danii (7,70), Rosji (7,66) i Wielkiej Brytanii (7,62). Rosyjskie hotelarstwo otrzymało nieco gorsze oceny w porównaniu z zeszłym rokiem, hotelarze duńscy i brytyjscy natomiast zrobili znaczne postępy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ranking uprzejmości personelu hotelowego
[2014-02-26 17:36 188.33.55.*]
dziwny ten ranking....Zwłaszcza krajowy!!!!Chyba go robił ktoś z tego WSZECHMOGĄCEGO Krakowa.Mamy już tego dość!!!Akurat tam jest zarozumiały i zasadniczy personel,który jeśli nie spytać o coś,co jest zgodne z ich światopoglądem i korzyściami-ma Cię gdzieś i z premedytacją wprowadzi w błąd!!!!Stawiam na Wrocław i Gdańsk(Trójmiasto).Również Bydgoszcz,Zakopane i na pewno jeszcze inne.NIGDY NIE KRAKÓW!!!!A jeżeli chodzi o świat-to Turcja,Czechy i rzeczywiście Niemcy i Austria. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Ile kosztuje Sylwester w górach?
Co warto wiedzieć przed wyjazdem do Azji?
Pyrzowice - tylko dla biznesmenów
Polscy turyści utknęli na lotnisku
Gdzie turyści są najbardziej zadowoleni z hoteli?
Bateria antyrakietowa w kurorcie
W Ostródzie otwarto czterogwiazdkowy hotel
Jak zrobić dobrą wędlinkę - zapisy na warsztaty trwają
Ural Airlines JSC i Amadeus rozpoczynają współpracę
Cukiernie oblężone przez klientów
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Austria - DACHSTEIN TAUERN - SCHLADMING - Apartamenty Tauern