TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zurych promuje się na świecie

Władze kantonu i miasta Zurych oraz lokalna izba turystyczna Zürich Tourism połączyły siły w promocji nowego hasła i logo kampanii promującej Zurych w świecie. Hasło promocyjne Zurich - Word Class. Swiss Made podkreśla walory regionu i eksponuje zaangażowanie wszystkich trzech partnerów w prezentacji spójnej strategii komunikacyjnej dla tego obszaru.


Z nowym logo i hasłem - Zurich - Word Class. Swiss Made, trzej partnerzy chcą wyraźnie zarysować profil oraz wzmocnić wizerunek Zurychu, zarówno w Szwajcarii, jak i na arenie międzynarodowej. Celem tego przedsięwzięcia jest zwiększenie nasilenia ruchu turystycznego, przyciągnięcie klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki regionu. "Potrzebujemy silnego, przekonywującego wizerunku marki Zurych, która będzie wyróżniała się na coraz bardziej konkurencyjnym obszarze marketingu turystycznego", stwierdziła Corine Mauch, burmistrz Zurychu podczas prezentacji nowej formuły marki Zurych.

Zurych ma bogatą ofertę dla turystów, zarówno tych z kraju, jak i z zagranicy. Zawiera się ona w świetnie rozwiniętej infrastrukturze, wspaniałych widokach, ożywionym życiu kulturalnym, należących do najlepszych na świecie hoteli i restauracji, możliwości dokonywania zakupów i bogatym życiu rozrywkowym. Zurych jest także wiodącym ośrodkiem biznesu i badań naukowych. Wszystko to w lokalizacji i dostępności, niemalże z każdego punktu Europy. Nowe logo oraz hasło odzwierciedlają to, czym Zurych szczycie się najbardziej - obowiązujące tu najwyższe standardy a także narodową precyzję i niezawodność.

Nowe logo utrzymane jest w niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu kolorze. Zarówno logo, jak i hasło będą używane przez lokalną izbę turystyczną we wszystkich jej działaniach informacyjnych i promocyjnych. Stopniowa zmiana logo potrwa 6 miesięcy, a w powszechnym użyciu znajdzie się ono w 2012 roku. Zürich Tourism wesprze wprowadzenie nowej marki rozległą kampanią marketingową, rozpoczynającą się we wrześniu 2011. Przewiduje ona działania reklamowe w CNN, skierowane do Europy i Bliskiego Wschodu, współpracę z liniami lotniczymi Swiss - broszury informacyjne dostępne na pokładzie samolotów, a także stworzenie punktu informacyjnego na zuryskim lotnisku (hala przylotów nr 2).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Zurych promocja na świecie Zürich Tourism Szwajcaria nowe hasło nowe logo Word Class Swiss Made strategia dla turystów kampania marketingowa Swiss izba turystyczna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję