Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Zurych promuje się na świecie
Władze kantonu i miasta Zurych oraz lokalna izba turystyczna Zürich Tourism połączyły siły w promocji nowego hasła i logo kampanii promującej Zurych w świecie. Hasło promocyjne Zurich - Word Class. Swiss Made podkreśla walory regionu i eksponuje zaangażowanie wszystkich trzech partnerów w prezentacji spójnej strategii komunikacyjnej dla tego obszaru.
Z nowym logo i hasłem - Zurich - Word Class. Swiss Made, trzej partnerzy chcą wyraźnie zarysować profil oraz wzmocnić wizerunek Zurychu, zarówno w Szwajcarii, jak i na arenie międzynarodowej. Celem tego przedsięwzięcia jest zwiększenie nasilenia ruchu turystycznego, przyciągnięcie klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki regionu. "Potrzebujemy silnego, przekonywującego wizerunku marki Zurych, która będzie wyróżniała się na coraz bardziej konkurencyjnym obszarze marketingu turystycznego", stwierdziła Corine Mauch, burmistrz Zurychu podczas prezentacji nowej formuły marki Zurych.
Zurych ma bogatą ofertę dla turystów, zarówno tych z kraju, jak i z zagranicy. Zawiera się ona w świetnie rozwiniętej infrastrukturze, wspaniałych widokach, ożywionym życiu kulturalnym, należących do najlepszych na świecie hoteli i restauracji, możliwości dokonywania zakupów i bogatym życiu rozrywkowym. Zurych jest także wiodącym ośrodkiem biznesu i badań naukowych. Wszystko to w lokalizacji i dostępności, niemalże z każdego punktu Europy. Nowe logo oraz hasło odzwierciedlają to, czym Zurych szczycie się najbardziej - obowiązujące tu najwyższe standardy a także narodową precyzję i niezawodność.
Nowe logo utrzymane jest w niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu kolorze. Zarówno logo, jak i hasło będą używane przez lokalną izbę turystyczną we wszystkich jej działaniach informacyjnych i promocyjnych. Stopniowa zmiana logo potrwa 6 miesięcy, a w powszechnym użyciu znajdzie się ono w 2012 roku. Zürich Tourism wesprze wprowadzenie nowej marki rozległą kampanią marketingową, rozpoczynającą się we wrześniu 2011. Przewiduje ona działania reklamowe w CNN, skierowane do Europy i Bliskiego Wschodu, współpracę z liniami lotniczymi Swiss - broszury informacyjne dostępne na pokładzie samolotów, a także stworzenie punktu informacyjnego na zuryskim lotnisku (hala przylotów nr 2).
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Gdzie turyści są najbardziej zadowoleni z hoteli?
Nowe lokale KFC, McDonalds i cukiernia
TUI Poland partnerem banku Citi Handlowego. Co to oznacza dla klientów?
Amadeus: 16 kontraktów z liniami lotniczymi
Wypadek polskiego busa w Niemczech
Złożenie zamówienia w restauracji… z dreszczykiem emocji?
Tajemnicza katastrofa promu w Melanezji
Finanse departamentów turystyki pod lupą
Dofinansowania z Unii Europejskiej na turystykę
Pomarańczowy stan pogotowia dla lotnictwa
Na rynku samolotów dalsze spadki cen
A Polacy preferują Riwierę Turecką