TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Złożenie zamówienia w restauracji… z dreszczykiem emocji?

Klient, który zamówi danie w restauracji Kashiway Mystery (południe Japonii), przeżyje chwilę niepewności.


Gość wybiera z menu restauracji danie, które przypadnie mu do gustu, jednak wcale go nie otrzymuje. Wybraną potrawę zje jego następca, on sam otrzyma zamówienie swojego poprzednika.

W taki oto sposób klient przeżywa dreszczyk emocji. Co zamówiła osoba zajmująca wcześniej jego stolik? Ile za danie zapłaciła? Wszystko jest tajemnicą.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kashiway Mystery Japonia restauracja menu dania złożenie zamówienia stolik w restauracji




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję