Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów lotniczych
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej oczekiwań
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do bezpieczeństwa
Wstępny raport w sprawie Boeinga 767 już w internecie
Wstępny raport komisji badającej awaryjne lądowanie LOT-owskiego Boeinga, które miało miejsce 1 listopada w Warszawie, został opublikowany w internecie.
Komisja na podstawie prawa lotniczego i zapisu aneksu 13 do Konwencji Chicagowskiej zakwalifikowała lądowanie samolotu polskich linii lotniczych jako wypadek. Zgodnie z przepisami wstępny raport w tej sprawie miał powstać w ciągu 30 dni.
W dokumencie, opublikowanym 1 grudnia 2011 roku, możemy przeczytać wnioski ze wstępnej inspekcji samolotu mówiące, że bezpiecznik odpowiadający m.in. za awaryjne wysuwanie podwozia był wyłączony, czego nie sygnalizowały systemy samolotu.
Z raportu wynika również, iż Boeing 767 przed wylotem z Nowego Jorku był sprawdzony pod względem technicznym - przegląd nie wykazał żadnych niesprawności. Dopiero podczas lotu pojawił się wyciek płynu hydraulicznego z centralnej instalacji hydraulicznej. Sygnalizacja niskiego ciśnienia w instalacji pojawiła się 24 minuty po starcie z lotniska Newark. Załoga samolotu została o tym poinformowana przez pokładowy rejestrator parametrów lotu i zadziała zgodnie z procedurą, czyli skonsultowała się z centrum operacyjnym operatora i podjęła decyzję o kontynuowaniu lotu do Warszawy.
Jak ustaliła komisja badająca awarię, członkowie załogi - zarówno piloci jak i personel pokładowy, mieli stosowne uprawnienia i dopuszczenia do wykonywania lotu.
Dokument, liczący 19 stron, zawiera jedynie ustalenia faktyczne m.in. chronologiczny opis zdarzenia. Nie ma w nim analiz ani wyników przeprowadzanych przez komisję badań. Możemy go znaleźć na stronie Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.
www.transport.gov.pl/files/0/30680/20111400RW.pdf
Teraz eksperci zaczną przygotowywać projekt raportu końcowego. Prace nad nim mogą potrwać nawet kilka miesięcy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Raport Komisji Badania Wypadków Lotniczych
[2011-12-01 18:19 83.13.189.*]
Jeśli nie działa elektryka w samochodzie to zazwyczaj sprawdza się bezpieczeniki a w samolocie tak się nie robi? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział aktualności dnia:
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Wydawnictwo agentem turystycznym
Oferta Transhotel dostępna na platformie KDS
Toruń: na polu golfowym stanie hotel modułowy
Wiarygodność płatnicza biur podróży istotna dla 96% klientów
Jeżeli byliście z Itaką w Turcji Egejskiej proszę o opinie
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Przedstawiciel Handlowy Biuro Podróży Euro Pol Tour Katowice
PKP Intercity wprowadza nową aplikację mobilną
Pojawiły się problemy z połączeniem kolejowym do Pyrzowic
Jak odchudzić bagaż, czyli metoda na cebulkę
Zmiany w komunikacji kolejowej
Komu kolej sprzeda długi pasażerów?