Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
16 nowych klauzul niedozwolonych
W rejestrze klauzul niedozwolonych pojawiłysię kolejne wpisy. Które biura podróży znalazły się tym razem na liście UOKiK?
- "W przypadku imprez obsługiwanych przez pilota wycieczek lub rezydenta, warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez Biuro jest zgłoszenie przez Uczestnika w czasie trwania imprezy pilotowi lub rezydentowi na piśmie umotywowanych zastrzeżeń" (TENE TOUR Maciej Wolski z siedzibą w Poznaniu),
- "Biuro nie zwraca żadnych kwot za świadczenia nie wykorzystane z winy Nabywcy" ("Espace-Trans" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie),
- "Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia" (Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie),
- "Klient zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych z jego winy i przez siebie wyrządzonych oraz przez nieletnich będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania" (Biuro Podróży Sea Tours Karol Rosada),
- "W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika jest on zobowiązany do uregulowania niżej wymienionych kwot, które stanowią zwrot poniesionych kosztów organizacji Imprezy przez Biuro: - do 40 dnia przed rozpoczęciem Imprezy - stała opłata manipulacyjna w wysokości 60.00 PLN, - od 40 do 31 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 20% ceny Imprezy, - od 30 do 15 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 45% ceny Imprezy, - od 14 do 8 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 70% ceny Imprezy, - 7 dni lub mniej przed rozpoczęciem Imprezy - 100% ceny Imprezy, - Każde odstąpienie od umowy "Last Minute" - 100% ceny Imprezy." (Agnieszka Stawiarska-Słaboń),
- "Po powrocie Klient może przedłożyć pod adresem A.T. "Jan" Chorzów pisemną reklamację związaną z realizacją postanowień niniejszej umowy w terminie do 7 dni od zakończenia turnusu." (Jan Zgajewski),
- "Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni" (Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie),
- "Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie: - przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych, - od 30 do 15 dni przed terminem przyjazdu: 20% wartości zarezerwowanych usług, - od 14 do 7 dni przed terminem przyjazdu: 30% wartości zarezerwowanych usług, - poniżej 7 dni przed terminem przyjazdu: 40% wartości zarezerwowanych usług" (Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie),
- "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony, skradziony lub zniszczony w czasie imprezy bagaż Uczestnika" (Marzena Zalczyk - "DAGA Marzena Zalczyk" w Gliwicach),
- "Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania" (Zbigniew Domian - Biuro Turystyki DZtour w Bydgoszczy),
- "Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
- "Wszelkie spory pomiędzy Biurem i Uczestnikiem w sprawach zawartej między nimi umowy są rozstrzygane przez właściwy Sąd w Nowym Sączu" (Agnieszka Stawiarska-Słaboń),
- "Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. nie zwraca świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie" (Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie),
- "Centrum usługowe Nemezis Paweł Dębski nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
- "Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
- "Jeżeli klient rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie Biuro potrąca: a) 100 zł przy rezygnacji do 41 dni przed rozpoczęciem imprezy b) 25% ceny między 40 a 21 dniem przed rozpoczęciem imprezy c) 50% między 20 a 8 dniem przed rozpoczęciem imprezy d) 95% ceny przy rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem imprezy" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowe klauzule niedozwolone
[2012-05-09 19:22 195.69.80.*]
Po cholere w ogóle warunki uczestnictwa najlepiej całe je wykreślić. Co za pajace odpowiedz »
Nowe klauzule niedozwolone
[2012-05-10 01:16 80.237.234.*]
Co to za idiotyczny artykuł? Najlepiej zezwolić klientowi odstąpienie od umowy w każdej chwili przed wyjazdem bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji....a najlepiej wysłać mu podziękowania za dobre chęci wraz z bukietem róż i koszem owoców.... odpowiedz »
Nowe klauzule niedozwolone
[2012-05-11 12:42 83.5.135.*]
Może te durnie z UOKIK założą własne biura i się zajmą organizacją turystyki i wtedy zobaczymy jak się mają ich klauzule do prowadzonej działalności.
Wygląda na to że te wszystkie ich płody trzeba skarżyć do sądów,bo inaczej tej ich durnej działalności nie przerwiemy odpowiedz »Nowe klauzule niedozwolone
[2012-05-11 12:47 83.5.135.*]
Może te durnie z UOKIK założą własne biura i się zajmą organizacją turystyki i wtedy zobaczymy jak się mają ich klauzule do prowadzonej działalności.
Wygląda na to że te wszystkie ich płody trzeba skarżyć do sądów,bo inaczej tej ich durnej działalności nie przerwiemy odpowiedz »Nowe klauzule niedozwolone
[2012-05-14 08:20 195.140.236.*]
Zamiast wypisywać wciąż nowe przykady twórczości liderów głupoty z UOKiKu może lepiej przedstawić ich z imienia i nazwiska? Hotelarze od nich domagali by się w sądach rekompensaty za zdemolowane pokoje, za niewykorzystane z winy uczestników imprez świadczenia itd. Jak jeden z drugim mądralą oberwą po kieszeni, zakończy się ich pełna idiotyzmów twórczość. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Wydawnictwo agentem turystycznym
Oferta Transhotel dostępna na platformie KDS
Toruń: na polu golfowym stanie hotel modułowy
Wiarygodność płatnicza biur podróży istotna dla 96% klientów
Nowa marka na polskim rynku hotelarskim
Rosną ceny imprez turystycznych
Jeżeli byliście z Itaką w Turcji Egejskiej proszę o opinie
Pojawiły się problemy z połączeniem kolejowym do Pyrzowic
Jak odchudzić bagaż, czyli metoda na cebulkę
Zmiany w komunikacji kolejowej
Komu kolej sprzeda długi pasażerów?
Konsumenci wybrali Itakę, TUI i Rainbow Tours
Agroturystyka: konkurs na najpiękniejszy ogród