TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

16 nowych klauzul niedozwolonych

W rejestrze klauzul niedozwolonych pojawiłysię kolejne wpisy. Które biura podróży znalazły się tym razem na liście UOKiK?


  • "W przypadku imprez obsługiwanych przez pilota wycieczek lub rezydenta, warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez Biuro jest zgłoszenie przez Uczestnika w czasie trwania imprezy pilotowi lub rezydentowi na piśmie umotywowanych zastrzeżeń" (TENE TOUR Maciej Wolski z siedzibą w Poznaniu),
  • "Biuro nie zwraca żadnych kwot za świadczenia nie wykorzystane z winy Nabywcy" ("Espace-Trans" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie),
  • "Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia" (Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie),
  • "Klient zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych z jego winy i przez siebie wyrządzonych oraz przez nieletnich będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania" (Biuro Podróży Sea Tours Karol Rosada),
  • "W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika jest on zobowiązany do uregulowania niżej wymienionych kwot, które stanowią zwrot poniesionych kosztów organizacji Imprezy przez Biuro: - do 40 dnia przed rozpoczęciem Imprezy - stała opłata manipulacyjna w wysokości 60.00 PLN, - od 40 do 31 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 20% ceny Imprezy, - od 30 do 15 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 45% ceny Imprezy, - od 14 do 8 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 70% ceny Imprezy, - 7 dni lub mniej przed rozpoczęciem Imprezy - 100% ceny Imprezy, - Każde odstąpienie od umowy "Last Minute" - 100% ceny Imprezy." (Agnieszka Stawiarska-Słaboń),
  • "Po powrocie Klient może przedłożyć pod adresem A.T. "Jan" Chorzów pisemną reklamację związaną z realizacją postanowień niniejszej umowy w terminie do 7 dni od zakończenia turnusu." (Jan Zgajewski),
  • "Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni" (Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie),
  • "Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie: - przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych, - od 30 do 15 dni przed terminem przyjazdu: 20% wartości zarezerwowanych usług, - od 14 do 7 dni przed terminem przyjazdu: 30% wartości zarezerwowanych usług, - poniżej 7 dni przed terminem przyjazdu: 40% wartości zarezerwowanych usług" (Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie),
  • "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony, skradziony lub zniszczony w czasie imprezy bagaż Uczestnika" (Marzena Zalczyk - "DAGA Marzena Zalczyk" w Gliwicach),
  • "Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania" (Zbigniew Domian - Biuro Turystyki DZtour w Bydgoszczy),
  • "Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
  • "Wszelkie spory pomiędzy Biurem i Uczestnikiem w sprawach zawartej między nimi umowy są rozstrzygane przez właściwy Sąd w Nowym Sączu" (Agnieszka Stawiarska-Słaboń),
  • "Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. nie zwraca świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie" (Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie),
  • "Centrum usługowe Nemezis Paweł Dębski nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
  • "Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
  • "Jeżeli klient rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie Biuro potrąca: a) 100 zł przy rezygnacji do 41 dni przed rozpoczęciem imprezy b) 25% ceny między 40 a 21 dniem przed rozpoczęciem imprezy c) 50% między 20 a 8 dniem przed rozpoczęciem imprezy d) 95% ceny przy rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem imprezy" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
klauzule niedozwolone UOKiK Espace-Trans Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Agnieszka Stawiarska-Słaboń Biuro Podróży Sea Tours Karol Rosada Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie Jan Zgajewski Marzena Zalczyk - DAGA Marzena Zalczyk w Gliwicach Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym TENE TOUR Maciej Wolski z siedzibą w Poznaniu Zbigniew Domian - Biuro Turystyki DZtour w Bydgoszczy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję