TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wstrzymał Słońce - ruszył nad morze...

Rozpoczyna się kampania promująca długi weekend majowy nad morzem. Skierowana do mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, poprzez grę słów i wykorzystanie jednego z najważniejszych symboli Torunia-Mikołaja Kopernika, który zaprasza na tegoroczną majówkę nad morze.


"Wstrzymał Słońce- ruszył nad morze" - takie plakaty wiszą na terenie Torunia i Bydgoszczy, na których Kopernik wskazuje na swoje nowe odkrycie: 152 km A1 - 140 km/h=65 min, czyli czas potrzebny do przejechania autostradą do Trójmiasta. Kampania outdoorowa to tylko zapowiedź ciekawszej odsłony działań promocyjnych, które rozpoczną się już niebawem w Toruniu.

- Chcemy w intrygujący sposób zaprosić mieszkańców sąsiedniego województwa do turystycznych odwiedzin Trójmiasta i całego Województwa Pomorskiego - komentuje Marta Chełkowska - Prezes PROT.

Kampania realizowana przez Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną we współpracy z samorządami Gdańska, Gdyni i Sopotu oraz operatorem autostrady A1 - Gdańsk Transport Company. Za koncepcję działań i ich realizację odpowiada Agencja Promocji Miast i Regionów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
kampania promująca długi weekend majowy nad morzem Wstrzymał Słońce ruszył nad morze outdoorowa Marta Chełkowska kujawsko-pomorskiego kujawsko-pomorskie promocja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję