TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promocja Nowego Jorku

NYC & Company przygotowała akcję promującą Dolny Manhattan. Celem projektu jest zachęcenie turystów do odwiedzenia i zapoznania się z walorami turystycznymi dzielnicy miasta.


Dolny Manhattan kojarzy nam się głównie z kolebką światowej giełdy, Wall Street. Obecnie to także sieć hoteli, barów, kawiarenek, restauracji i sklepy z ubraniami sygnowanych światowymi markami.

W czasie trwania akcji Get More NYC: Lower Manhattan, goście mogą liczyć na szereg atrakcji, jak darmowa karta rabatowa Downtown Culture Pass, czy późny checkout w hotelach biorących udział w wydarzeniu, marek takich jak: Marriot, Hilton, Holiday Inn i Ritz-Carlton.

W 2010 roku liczba turystów odwiedzających Nowy Jork sięgała 49 mln. Celem burmistrza Bloomberga jest 50 mln odwiedzających w roku 2012.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
NYC & Company akcja promocyjna Dolny Manhattan Nowy Jork firma działania marketingowe turystyczne odwiedzić walory turystyczne dzielnica miasta kolebka światowej giełdy Wall Street światowe marki kawiarenki bary hotele restauracje sklepy checkout Lower Manhattan Get More NYC Marriot Hilton Holiday Inn Ritz-Carlton pokoje hotelowe liczba mieszkańców ostatnia dekada działania reklamowe marketingowe nośniki zewnętrzne internet Informacja Turystyczna w City Hall Park Chinatown burmistrz Bloomberg




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję