Biura oferują pomoc klientom GTI Travel
Upadek biura oznacza duże problemy także dla klientów. Jednych czeka przymusowe przerwanie wakacyjnego wypoczynku, pozostałych rozczarowanie wynikające z tego, że ich wycieczka w ogóle nie dojdzie do skutku. W takich sytuacjach konkurencja nie śpi. Wielu z chęcią wyciągnie pomocną dłoń do zagubionych turystów.
Minęło zaledwie kilka dni od ogłoszenia niewypłacalności przez GTI Travel Poland, a biura podróży już oferują pomoc poszkodowanym w wyniku upadłości klientom.
Exim Tours kusi klientów upadłego GTI Travel Poland atrakcyjnymi zniżkami. Na profilu Facebook`owym pojawił się wpis "Ważna informacja dla klientów GTI Travel - oferujemy dla Państwa atrakcyjne zniżki. Zapraszamy do naszych biur lub do kontaktu z naszą infolinią".
Okazuje się, że nie tylko Exim Tours oferuje wycieczki w atrakcyjnych cenach dla klientów upadłego biura. Jak poinformował nas Jacek Parysek z biura Grecos Holiday, touroperator również przygotował coś ekstra dla poszkodowanych turystów - wszyscy klienci GTI otrzymują u nas 5% na wycieczki do Turcji, obowiązuje to do 21.06.2013.
Nie tylko firmy zajmujące się turystyką wyjazdową zamierzają skorzystać na bankructwie touroperatora. Sun & Snow, firma specjalizująca się w wynajmie apartamentów w całej Polsce, uruchomiła już specjalny program dla osób poszkodowanych w związku z upadkiem biura podróży GTI Travel Poland. W ramach, którego oferuje rabaty do 50% na pobyt w czerwcu w swoich apartamentach.
Tego typu działania marketingowe nie spotykają się z aprobatą środowiska turystycznego. Aleksandra Olechnowicz, rzeczniczka prasowa biura Ecco Holiday tak komentuje sprawę "pomocy" klientom upadłego GTI: rzucanie koła ratunkowego klientom upadłych biur uważamy za dość osobliwe określenie w sytuacji, kiedy pieniądze z wpłaconych zaliczek będą im zwrócone dopiero za kilkanaście miesięcy. W naszej opinii, jedynym celem angażujących się w tego typu akcje touroperatorów jest próba pozyskania nowych klientów i pomoc w windowaniu własnych wyników. Nazywajmy rzeczy po imieniu, bo w przeciwnym razie tylko pogłębia się niezbyt dobre wrażenie, jakie wywołuje branża. Nie zamierzamy żerować na takich sytuacjach, prowadzimy standardową komunikację naszej oferty, decyzja należy do klientów.
Piotr Henicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu z Itaki podkreśla, że biuro nie prowadzi specjalnej kampanii na tę okoliczność, ale gwarantuje pełen profesjonalizm w realizacji zarezerwowanych świadczeń. Jesteśmy przekonani, że co najmniej część poszkodowanych osób zwróci się do nas, mimo iż nie prowadzimy na tę okoliczność żadnej kampanii. Każde bankructwo biura podróży to bardzo niekorzystne wydarzenie dla całej branży, bowiem podkopuje wiarygodność touroperatorów nie tylko wśród klientów ale także wśród zagranicznych partnerów biznesowych. - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Kto ma najlepszą markę w branży lotniczej?
Wypadek czeskiego autokaru w Chorwacji
Polskie Porty Lotnicze notują zysk
Jak przedstawiają się ceny w biurach podróży?
Kto dostawcą alkoholi dla Sfinksa?
Odbył się Festiwal Ryb Bałtyckich
Zepsute mięso w chińskich fast-foodach
Komunikat tunezyjskiego MSZ w sprawie zamachu w Tunisie
Problemy rosyjskiego przewoźnika
Kolejna edycja konkursu kulinarnego
Travelport udostępnia aplikację mobilną
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
WEEKEND MAJOWY - DOLNY ŚLĄSK 1-4.05.2014 r. CENA 500zł/480zł