Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Przestój turystów na lotnisku
Pilot nagle zachorował - takie wytłumaczenie usłyszeli turyści dzwoniący na infolinię biura podróży Itaka. Mowa o sześciu godzinach spóźnienia samolotu, który miał zabrać polskich turystów na grecką wyspę Zakynthos. Operatorem lotu były nadbałtyckie linie Small Planet.
- Mieliśmy wylecieć o 2.20. Dopiero po jakimś czasie okazało się, że odlot jest przesunięty. Nie dostaliśmy żadnej informacji poza tą oficjalnie podawaną na lotnisku - irytuje się jedna z turystek, dla której wakacje na Zakynthos miały być pierwszym urlopem od kilku lat.
Rzeczywistym powodem kilkugodzinnego opóźnienia okazało zmęczenie pilotów, którzy już przekroczyli swój limit godzin za sterem. W związku z czym trzeba było czekać na przyjazd nowej załogi.
Na szczęście turyści, którzy na grecką wyspę wybrali się z biurem Itaka, wylecieli z podkatowickiego lotniska Pyrzowice w końcu o 10:30. Dodatkowym powodem opóźnienia był brak wolnej przestrzeni powietrznej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Problemy turystów z wylotem
[2011-09-20 14:36 87.207.224.*]
ITAKA - NIE POLECAM TEGO BIURA
Choć niektóre oferty Itaki miały mieć w ramach promocji stałą cenę do końca września -
dziś ich cenę podniesiono np. Lanzarote o 290 zł.
ITAKA zaczyna być podobna do TRIADY. Na początku było o.k. , a teraz jest coraz gorzej odpowiedz »Problemy turystów z wylotem
[2011-09-20 23:00 83.29.196.*]
od 20.09 wprowadzili dopłaty (chyba) kursowe, stąd zmiana ceny odpowiedz »
Problemy turystów z wylotem
[2011-09-22 12:01 194.169.228.*]
promocja owszem jest do końca września ale gwarancji stałej ceny nie obejmowala można ją było dokupić za 59pln/tydziń i 99pln/2 tygodnie. co za bzdury ktoś pisze!!!
do końca sierpnia można było skorzystać z gwarancji stałej ceny gratis.
a poza tym itaka postąpiła w porządku bo dopłatą zostały objęte tylko nowe rezerwacje założone od 20.09 wiec nie rozumiem komentarza???? moim zdaniem to jest własnie odpowiednie podejscie do klienta
aneta odpowiedz »
Problemy turystów z wylotem
[2011-09-20 17:46 83.25.197.*]
jeżeli byłby to inny organizator to prasa pisała by, że klienci "koczują" na lotnisku.. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział dla turystów:
Rekordowy rok na Lotnisku
Lotnisko w Radomiu podsumowuje rok
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Ryanair otwiera nowy kierunek z Modlina
PKP: zmiany w kursowaniu pociągów