TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Bydgoszcz zaprasza Brytyjczyków na wakacje!

Bydgoszcz postanowił promować w tym roku swoje uroki i atuty wśród Anglików. Rusza wielka kampania reklamująca pobyt w mieście.


Strona internetowa w wersji angielskiej (www.welcometobydgoszcz.pl) pojawi się już w tym tygodniu. Koszt wizytówki na stronie za pół roku to 390 zł. - To przetłumaczona wersja strony www.bydgoszczwita.pl - wyjaśnia jej twórca, Paweł Kranz z firmy Green House. - Na stronie oprócz notek o najciekawszych zabytkach, informacji o komunikacji, będą działy, w których Bydgoszcz prezentowana jest jako miasto atrakcyjne dla konkretnych grup turystów - rodzin, młodzieży i osób starszych- dodaje Kranz. Jako pierwsze, na stronie ukażą się trzy oferty: "Bydgoszcz w dwa dni" (propozycja wyjazdu dla angielskiej rodziny), "Zakupy, dubbing, po prostu dobra zabawa" (dla brytyjskiej młodzieży) oraz "Wycieczka krajoznawcza Bydgoszcz-Toruń". - Będziemy promować najciekawsze imprezy i doradzać: gdzie spać, odpoczywać i się leczyć - wyjaśnia twórca strony internetowej.

Urzędnicy bydgoscy zachęcają właścicieli firm branży hotelarsko-gastronomicznej, turystycznej i medycznej - Do przetłumaczenia swoich stron intemetowych na język angielski oraz zamieszczania ofert na "welcometobydgoszcz" poinformował Mariusz Krupa, dyrektor wydziału kultury i promocji UM. - Zaprośmy Anglików do nas i zaproponujmy im wielowątkowość. Oprócz zwiedzania starówki i gotyckich kościołów, skierujmy ich do masażysty, na basen i do stomatologa. Pokażmy, gdzie mogą przenocować i wypożyczyć samochód. Przyjadą na pewno - powiedział Krupa.
- Link do "welcometobydgoszcz" zostanie umieszczony na stronie Ryanaira, którą odwiedza 200 mln osób
miesięcznie - oznajmił dyrektor wydziału kultury i promocji UM. - Taka promocja musi zaowocować- wyjaśnił.

Do Oxfordu, Cambridge i Londynu, pod koniec tego miesiąca, trafi dwa tysiące ulotek promujących Bydgoszcz . Romuald Pośrednik, prezes Fundacji Polsko-Brytyjskiej, która zajmie się rozprowadzeniem ulotek w Wielkiej Brytanii tłumaczy - Bydgoszcz wypromowały wiosła - i dodaje - Dzięki zawodom jesteśmy w Wielkiej Brytanii jedynym polskim miastem w jednym rzędzie wymienianym z Oxfordem i Cambridge. Trzeba wykorzystać kontakty nawiązane przy sporcie. Poza tym Anglicy uważają Polaków za fachowców, zwłaszcza lekarzy. Jeśli cenią ich w swoim kraju, tym chętniej skorzystają z ich usług podczas wizyty w Polsce - Na przełomie maja i czerwca, odbędzie się polsko - angielskie spotkanie osób zainteresowanych promocją.





Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Bydgoszcz Mariusz Krupa dyrektor kultury promocji UM Fundacja Oxford Cambridge Londyn Paweł Kranz Green House w Bydgoszczy z Wielkiej Brytanii bydgoszczwita ryan air welcometobydgoszcz Bydgoszcz turystyka atrakcje turystyczne


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję