Pracownicy call center powinni być bardziej elastyczni
Klienci centrów obsługi klienta coraz częściej oprócz standardowych kanałów komunikacji chcą mieć możliwość wyboru innych środków nawiązywania relacji.
Jabra, producent zestawów słuchawkowych dla call center przeprowadził badania, które miały na celu wyłonienie czego tak naprawdę oczekują klienci. Okazuje się, że aż 92% badanych chciałoby mieść możliwość wyboru sposobu skontaktowania się z biurem obsługi klienta. Większość tej grupy stanowią osoby młode. Około jedna piąta respondentów w wieku 18-24 lat przyznała, że często korzysta z alternatywnych kanałów komunikacji. W wieku powyżej 55 roku życia było to 13% klientów.
Raport potwierdza też istotność kontaktu bezpośredniego na linii klient-pracownik. Spośród badanych 73% w rozmowie z przedstawicielami firmy preferuje kontakt telefoniczny.
Odpowiadając zatem na potrzeby swoich klientów korporacje call center inwestują w nowoczesne technologie mające na celu podniesienie komfortu prowadzonych rozmów. Od redukcji szumów tła po zintegrowane systemy informatyczne konstruujące bazy danych rozmów z klientami. Z badań wynika, że 31% klientów irytują odgłosy z zewnątrz i hałas. Z kolei 53% życzyłoby sobie, aby konsultant miał dostęp do historii relacji z klientem.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
American Airlines - możliwy strajk
Działania popularyzujące turystykę krajową wygrały
Sześć restauracji na Wine&Food Open Day
Hotel Accor na portalu społecznościowym
Współpraca Polski i Tunezji - spotkanie ministrów turystyki
Interferie zmniejszają stratę netto
Pakiety Euro 2012: hotel + czarter
Śledzik lubi pływać - co lubimy
W piątek rozpoczynają się targi Winter Travel
LOT wynajął dodatkowy samolot na rejsy atlantyckie
OLT Express sprzedany za 1 euro