Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Zobacz także
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska Turystyka
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w MSiT
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce 2024
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Działania popularyzujące turystykę krajową wygrały
Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki projektu "Program wsparcia rozwoju konkurencyjnych produktów turystycznych Gdańska i regionu pomorskiego - "Gdańsk4Fun", w ramach konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu turystyki na rok 2013.
W konkursie uczestniczyło blisko 200 podmiotów z Polski. GOT uplasował się na 24 miejscu, z łączną liczbą punktów 82,33 (na 100). Wysokość środków publicznych na realizację zadań z zakresu turystyki w 2013 r. wynosi w ramach konkursu 1.900.000,00 zł. GOT otrzymał dofinansowanie w wysokości 50 tys zł. Projekt GOT dotyczył dwóch obszarów konkursowych: "Wspieranie konkurencyjnych i innowacyjnych produktów turystycznych" oraz "Działania popularyzujące turystykę krajową".
W ramach projektu zaplanowano dwa rodzaje działań - promocyjne oraz edukacyjne: czterojęzyczny katalog produktów turystycznych oraz internetową wyszukiwarkę ofert, a także konferencję "Nowe trendy w turystyce" oraz dwa warsztaty produktowe. Ponadto zostanie opracowany dokument o charakterze strategicznym, wskazujący kierunki dalszych działań w zakresie rozwoju i promocji produktów turystycznych Gdańska i regionu. Bezpośrednimi odbiorcami działań realizowanych w projekcie są przedsiębiorcy turystyczni oraz z obszaru tzw. przemysłu czasu wolnego. Natomiast konsumentami oferty będą turyści indywidualni, biznesowi oraz grupowi (zarówno polscy, jak i zagraniczni).
"Zależy nam, aby promować nowe, oryginalne i konkurencyjne oferty, nawiązujące do kluczowych wyróżników Gdańska i regionu pomorskiego, takich jak nadmorskie położenie, dziedzictwo Solidarności, kultura regionu, doskonałe warunki do rozwoju turystyki aktywnej" - mówi Anna Bartoszewicz - Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. "Chcemy, aby w turystycznej ofercie Gdańska były dostępne nie tylko standardowe oferty pobytowe, połączone ze zwiedzaniem kluczowych atrakcji i obiektów w sposób tradycyjny (np. spacer po Gdańsku z przewodnikiem, rejs statkiem pasażerskim). Wierzę, że inspiracje podczas konferencji i warsztatów oraz możliwość bezpłatnej promocji ofert będą zachętą do aktywnego podejścia przedsiębiorców do tworzenia konkurencyjnych i atrakcyjnych ofert." - dodaje Anna Bartoszewicz - Pajka.
Realizacja projektu rozpocznie się w marcu i potrwa do września br.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Śledzik lubi pływać - co lubimy
W piątek rozpoczynają się targi Winter Travel
LOT wynajął dodatkowy samolot na rejsy atlantyckie
OLT Express sprzedany za 1 euro
Nowe połączenie z Krakowa do Balic
Ryanair: więcej płatnych miejsc
Bielsko-Biała i Ustka - promocja miasta w mieście
Siatka połączeń airberlin coraz większa
Na organizacji Euro 2012 skorzystają polskie hotele?
Konieczna zmiana terminu TT Warsaw
Sześć restauracji na Wine&Food Open Day
Hotel Accor na portalu społecznościowym
Współpraca Polski i Tunezji - spotkanie ministrów turystyki
Interferie zmniejszają stratę netto
Pakiety Euro 2012: hotel + czarter
Nowa restauracja w warszawskim hotelu Sheraton