TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Działania popularyzujące turystykę krajową wygrały

Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki projektu "Program wsparcia rozwoju konkurencyjnych produktów turystycznych Gdańska i regionu pomorskiego - "Gdańsk4Fun", w ramach konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu turystyki na rok 2013.


W konkursie uczestniczyło blisko 200 podmiotów z Polski. GOT uplasował się na 24 miejscu, z łączną liczbą punktów 82,33 (na 100). Wysokość środków publicznych na realizację zadań z zakresu turystyki w 2013 r. wynosi w ramach konkursu 1.900.000,00 zł. GOT otrzymał dofinansowanie w wysokości 50 tys zł. Projekt GOT dotyczył dwóch obszarów konkursowych: "Wspieranie konkurencyjnych i innowacyjnych produktów turystycznych" oraz "Działania popularyzujące turystykę krajową".

W ramach projektu zaplanowano dwa rodzaje działań - promocyjne oraz edukacyjne: czterojęzyczny katalog produktów turystycznych oraz internetową wyszukiwarkę ofert, a także konferencję "Nowe trendy w turystyce" oraz dwa warsztaty produktowe. Ponadto zostanie opracowany dokument o charakterze strategicznym, wskazujący kierunki dalszych działań w zakresie rozwoju i promocji produktów turystycznych Gdańska i regionu. Bezpośrednimi odbiorcami działań realizowanych w projekcie są przedsiębiorcy turystyczni oraz z obszaru tzw. przemysłu czasu wolnego. Natomiast konsumentami oferty będą turyści indywidualni, biznesowi oraz grupowi (zarówno polscy, jak i zagraniczni).

"Zależy nam, aby promować nowe, oryginalne i konkurencyjne oferty, nawiązujące do kluczowych wyróżników Gdańska i regionu pomorskiego, takich jak nadmorskie położenie, dziedzictwo Solidarności, kultura regionu, doskonałe warunki do rozwoju turystyki aktywnej" - mówi Anna Bartoszewicz - Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. "Chcemy, aby w turystycznej ofercie Gdańska były dostępne nie tylko standardowe oferty pobytowe, połączone ze zwiedzaniem kluczowych atrakcji i obiektów w sposób tradycyjny (np. spacer po Gdańsku z przewodnikiem, rejs statkiem pasażerskim). Wierzę, że inspiracje podczas konferencji i warsztatów oraz możliwość bezpłatnej promocji ofert będą zachętą do aktywnego podejścia przedsiębiorców do tworzenia konkurencyjnych i atrakcyjnych ofert." - dodaje Anna Bartoszewicz - Pajka.
Realizacja projektu rozpocznie się w marcu i potrwa do września br.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Gdańska Organizacja Turystyczna GOT dofinansowanie Ministerstwo Sportu i Turystyki Gdańsk4Fun Gdańsk turystyka krajowa promocja turystyka rok 2013 konkurs kto wygrał innowacyjny produkt turystyczny nowe trendy w turystyce region województwo pomorskie Pomorze Bałtyk turysta Anna Bartoszewicz Pajka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję