Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Pomorskie inwestuje w turystykę przyjazdową
Wspólnie z trójmiejską branżą turystyczną przygotowano specjalną ofertę z okazji Dnia Kobiet skierowaną do mieszkanek Rosji, które po udanych zakupach w Trójmiejskich sklepach będą mogły skorzystać po preferencyjnych cenach np. z odprężającego masażu, aromaterapii, wizyty w luksusowym SPA, odpoczynku w saunie oraz oferty trójmiejskich firm gastronomiczno-rozrywkowych. "Kobiecy weekend w super cenie" dla rosyjskich kobiet to jedna z akcji promocyjnych jaką zaplanowała Pomorska Organizacja Turystyczna.
W ten sposób Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna zachęca mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego do odwiedzin Województwa Pomorskiego. Obwód Kaliningradzki zamieszkuje ponad milion Rosjan, potencjalnych turystów gotowych przyjechać do Polski, aby zrobić dobre zakupy i skorzystać z bogatej oferty wypoczynkowo-rozrywkowej.
- Celem realizowanej obecnie kampanii promocyjnej jest wykorzystanie uruchomionego od lipca 2012 r. małego ruchu granicznego i zainteresowanie mieszkańców pobliskiego Kaliningradu atrakcjami turystycznymi naszego regionu - mówi Marta Chełkowska, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
W styczniu br. staraniem PROT i Miasta Gdańsk w jednej z kaliningradzkich gazet pojawił się specjalny dodatek informacyjny, który od tamtej pory ukazuje się cyklicznie. W dniach 8-15 lutego na portalach newkaliningrad.ru oraz shopping-gdansk.ru podwieszone były specjalne artykuły spięte z ofertami konkretnych obiektów, a za pośrednictwem rosyjskich portali społecznościowych (głównie vkontakte.ru/shoppinggdansk) prowadzona była szeroka akcja PR.
- Mamy nadzieję, że nasze działania przyczynią się nie tylko do zwrócenia uwagi na pomorską destynację, ale także przełożą się na realną korzyść dla branży turystycznej - mówi Marta Chełkowska.
Tegoroczna akcja promocyjna w Kaliningradzie to już kolejne tego typu działanie podejmowane przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.
W grudni ubr. PROT wspólnie z Gdańskiem, Gdynią i Sopotem podjął na rynku kaliningradzkim działania promujące zakupy przedświąteczne i atrakcje turystyczne na terenie Trójmiasta. Grudniowa kampania promocyjna trwała tydzień i rozpoczęła się reportażem w głównym wydaniu Wiadomości telewizji kaliningradzkiej KASKAD. Obejmowała także serię spotów radiowych na antenie radia Monte Carlo i artykułów, które ukazały się na portalach internetowych.
Od momentu wprowadzenia w połowie ubr. przepisów o małym ruchu granicznym z Obwodem Kaliningradzkim odnotowuje się dynamiczny wzrost ruchu turystycznego Rosjan w Trójmieście. Przyjeżdżają oni tu nie tylko na zakupy, ale również w celach typowo turystycznych i wypoczynkowych. Rosjanie chętnie korzystają z usług SPA, a także biorą udział w wydarzeniach kulturalno - rozrywkowych. Są oni dobrymi klientami bo wydają dużo pieniędzy, zarówno podczas zakupów jak i korzystając w oferty rozrywkowo wypoczynkowej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Starbucks będzie sprzedawał alkohol
CBA kontroluje Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną
Nowe centrum turystyczne na Jurze
Zmiana prawa w zakresie opłat lotniskowych
Rozpoczęły się targi Na Styku Kultur
Potrzeby komunikacji w branży turystycznej
Turyści zapłacą podatek w Lizbonie
Rosjanie chcą wstrzymać sprzedaż produktów McDonalds
Rzym szykuje się do kanonizacji
Nieudany sierpień na warszawskim lotnisku
Questing znaczy zagadkowe zwiedzanie
Wiosną nowy terminal na Lotnisku Chopina
Lotnisko Chopina - pociągi wożą powietrze
Hiszpania: wzrost podatku VAT na usługi hotelarskie
Dinner Show- 1 grudnia zapraszamy na uroczysty bankiet