TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Pomorskie inwestuje w turystykę przyjazdową

Wspólnie z trójmiejską branżą turystyczną przygotowano specjalną ofertę z okazji Dnia Kobiet skierowaną do mieszkanek Rosji, które po udanych zakupach w Trójmiejskich sklepach będą mogły skorzystać po preferencyjnych cenach np. z odprężającego masażu, aromaterapii, wizyty w luksusowym SPA, odpoczynku w saunie oraz oferty trójmiejskich firm gastronomiczno-rozrywkowych. "Kobiecy weekend w super cenie" dla rosyjskich kobiet to jedna z akcji promocyjnych jaką zaplanowała Pomorska Organizacja Turystyczna.


W ten sposób Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna zachęca mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego do odwiedzin Województwa Pomorskiego. Obwód Kaliningradzki zamieszkuje ponad milion Rosjan, potencjalnych turystów gotowych przyjechać do Polski, aby zrobić dobre zakupy i skorzystać z bogatej oferty wypoczynkowo-rozrywkowej.

- Celem realizowanej obecnie kampanii promocyjnej jest wykorzystanie uruchomionego od lipca 2012 r. małego ruchu granicznego i zainteresowanie mieszkańców pobliskiego Kaliningradu atrakcjami turystycznymi naszego regionu - mówi Marta Chełkowska, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

W styczniu br. staraniem PROT i Miasta Gdańsk w jednej z kaliningradzkich gazet pojawił się specjalny dodatek informacyjny, który od tamtej pory ukazuje się cyklicznie. W dniach 8-15 lutego na portalach newkaliningrad.ru oraz shopping-gdansk.ru podwieszone były specjalne artykuły spięte z ofertami konkretnych obiektów, a za pośrednictwem rosyjskich portali społecznościowych (głównie vkontakte.ru/shoppinggdansk) prowadzona była szeroka akcja PR.

- Mamy nadzieję, że nasze działania przyczynią się nie tylko do zwrócenia uwagi na pomorską destynację, ale także przełożą się na realną korzyść dla branży turystycznej - mówi Marta Chełkowska.

Tegoroczna akcja promocyjna w Kaliningradzie to już kolejne tego typu działanie podejmowane przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.

W grudni ubr. PROT wspólnie z Gdańskiem, Gdynią i Sopotem podjął na rynku kaliningradzkim działania promujące zakupy przedświąteczne i atrakcje turystyczne na terenie Trójmiasta. Grudniowa kampania promocyjna trwała tydzień i rozpoczęła się reportażem w głównym wydaniu Wiadomości telewizji kaliningradzkiej KASKAD. Obejmowała także serię spotów radiowych na antenie radia Monte Carlo i artykułów, które ukazały się na portalach internetowych.

Od momentu wprowadzenia w połowie ubr. przepisów o małym ruchu granicznym z Obwodem Kaliningradzkim odnotowuje się dynamiczny wzrost ruchu turystycznego Rosjan w Trójmieście. Przyjeżdżają oni tu nie tylko na zakupy, ale również w celach typowo turystycznych i wypoczynkowych. Rosjanie chętnie korzystają z usług SPA, a także biorą udział w wydarzeniach kulturalno - rozrywkowych. Są oni dobrymi klientami bo wydają dużo pieniędzy, zarówno podczas zakupów jak i korzystając w oferty rozrywkowo wypoczynkowej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
akcja promocyjna Kaliningrad Pomorska Organizacja turystyczna POT Dzień Kobiet Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna Marta Chełkowska Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej obwód Kaliningradzki atrakcje turystyczne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję