TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Starbucks będzie sprzedawał alkohol

Znana na całym świecie sieć kawiarni zamierza wzbogacić swoją ofertę o drinki, wino oraz lekkie przekąski. Nowe menu ma być dostępne w lokalach wieczorami.


Nowa strategia działania firmy zakłada koncentrację marki na sprzedaży towarów, które nie są związane z kawą. W lokalach mają pojawić się soki, herbaty, żywność oraz alkohol. Według założeń, alkohol miałby być serwowany w kawiarniach dopiero wieczorami.

Firma alkohol do swojej oferty wprowadziła po raz pierwszy cztery lata temu. Dwa lata później testowo wprowadzono to rozwiązanie w 25 lokalach w Chicago, Atlancie oraz południowej Kalifornii. Klienci mogli zamawiać drinki po godzinie 16. Troy Alstead, Chief Operating Officer w firmie Starbucks jest zadowolony z przeprowadzonych testów."Proces wprowadzana takiej oferty potrwa kilka lat. Przetestowaliśmy to rozwiązanie na wielu rynkach i to działa. Uważamy, że może to ponieść naszą sprzedaż wieczorami, a alkohol w ofercie nie wpływa na sprzedaż w ciągu dnia." - twierdzi.

Nowe menu nie będzie dostępne od razu we wszystkich lokalach. Starbucks planuje wprowadzać rozwiązanie stopniowo. Oferta ulegnie rozszerzeniu w pierwszej kolejności w punktach zlokalizowanych w centrach miast oraz w miejscach gdzie ludzie licznie pojawiają się wieczorami i nocą.

Starbucks na całym świecie ma ponad 20 tys. lokali. Tylko w Polsce znajduje się ponad 30 kawiarni tej sieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
starbucks alkohol lokal kawiarnia menu rozszerzenie nowość wieczór wino drinki przekąski




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję