TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Mr. Hamburger publikuje swoje wyniki

Spółka Mr. Hamburger w III kwartale 2014 roku nadal realizowała obraną wcześniej strategię prowadzenia swoich lokali w pobliżu stacji paliwowych.


Firma opublikowała raport, z którego wynika, iż na koniec kwartału do spółki należało 14 własnych restauracji (z czego 8 lokali działa pod szyldem Leśne Runo) oraz 12 franchisingowych barów marki Mr. Hamburger.

Z raportu wynika, że rezultaty finansowe osiągnięte przez firmę w III kwartale są porównywalne z analogicznym okresem ubiegłego roku. Spółka uzyskała przychód 2,87 mln złotych oraz stratę netto wynoszącą 32, 69 tys. złotych. Ponadto koszty działalności operacyjnej wyniosły 2,79 mln złotych.

Czynnikami wpływającymi na wyniki finansowe spółki ją między innymi zmiany układu drogowego, które niekorzystnie wpłynęły na trzy lokale, a pomogły tylko jednej restauracji. W 2014 roku zamknięto też jedną z nierentownych restauracji należących do sieci, w miejscowości Uniszki Zawadzkie. Ten krok pozytywnie wpłynął na wyniki finansowe spółki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mr.Hamburger sieć sprzedaż wyniki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję