TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sieć restauracji stawia na rozwój

Sieć restauracji specjalizująca się w kuchni amerykańskiej 7th Street - Bar & Grill chce do końca tego roku otworzyć 15 nowych lokali. Planuje rozwijać się poprzez budowę sieci franczyzowej.


Firma działa na rynku od 3 lat i pod jej szyldem działa 6 restauracji. Aktualnie 7 kolejnych lokali jest w przygotowaniu. "Franczyza jest głównym kierunkiem rozwoju naszej firmy. Posiadamy jeden własny lokal modelowy, w którym testujemy nowe potrawy i rozwiązania, zanim zostaną wdrożone w lokalach franczyzowych. Jesteśmy pierwszą i jedyną w Polsce siecią restauracji serwujących typową kuchnię amerykańską z obsługą kelnerską. W naszej ofercie są zupy, przystawki, dania główne, burgery, steki, sałatki, panierowane skrzydełka, zestawy dla dzieci, desery oraz pełna gama alkoholi i koktajli. Jako pierwsi i jedyni w Polsce wprowadziliśmy ofertę Pimp My Burger polegającą na możliwości skomponowania swojego autorskiego burgera, gdzie gość naszej restauracji dobiera każdy składnik samodzielnie, dzięki czemu codziennie w naszych restauracjach powstają niepowtarzalne kompozycje" - zaznaczył Łukasz Błażejewski z 7th Street - Bar & Grill.

W lokalu studenci mogą zamawiać dania kuchni amerykańskiej z 40% zniżką.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
7th Street - Bar & Grill kuchnia amerykańska sieć franczyza lokal rozwój




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję