Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
Costa Coffee rozpoczęła kampanię
W wyniku rebrandingu coffeeheaven zmieni się w Costa Coffee. Wspierająca ten proces kampania, rozpoczęta 1 kwietnia, obejmuje swoim zasięgiem nośniki OOH, Outdoor niestandardowy, radio oraz Internet.
Pierwsza faza rebrandingu objęła wybrane kawiarnie warszawskie, dlatego też to w stolicy ma miejsce pierwsza odsłona kampanii marketingowej Costa Coffee. Obejmuje ona standardowe nośniki OOH, wielkoformatowe i niestandardowe elementy takie jak tablice, naklejki i ekrany w komunikacji miejskiej, kampanię radiową w stacjach ogólnopolskich oraz w zapewniających jakość dotarcia stacjach lokalnych nadających w stolicy.
Główną osią kampanii internetowej jest kampania display, gdzie poprzez odpowiedni dobór formatów podkreślany jest przekaz o Pauzie na kawę, którą można zrobić w kawiarniach Costa Coffee. Dzięki mechanizmowi geotargetowania działania docierają do mieszkańców stolicy, w której trwa pierwsza faza rebrandingu.
Działania marketingowe wokół rebrandingu rozpoczęły się w marcu, kiedy to wystartowała komunikacja "Zatrzymaj się - coffeeheaven zmienia się w Costa Coffee". W jasny i widoczny sposób komunikowano proces transformacji kawiarni objętych 1 fazą rebrandingu.
Ponadto w tym miesiącu miała miejsce Wyprawa Costa, podczas której blogerzy, Jessica Mercedes, Lekko Stronniczy i Andrzej Tucholski odwiedzili Palarnię Kawy i kawiarnie Costa Coffee w Londynie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Górale czekają na rosyjskich turystów
Lataj z Triadą w ofercie Czarter Mix
Persona non grata w samolocie?
Czartery z Łodzi. Sezon ruszył
Rainbow Tours: lepiej niż rok temu
Dreamliner szybko wróci do lotów?
Hotele Ibis wprowadzają całkowity zakaz palenia
Dzień Turystyki - Kierunek Dolny Śląsk
Kolekcja Kibica w restauracjach Sphinx
McDonalds prowadzi kampanię wizerunkową
Rośnie sprzedaż imprez autokarowych
8. Konferencja Inwestycje w Hotelarstwie 2011
Na 60-lecie Muzeum Żup Krakowskich - Solniczkowe Show
Obwarzanek krakowski zagrożony?
Pierwszy w Trójmieście condohotel sieciowy
Awarie ogrzewania utrudniają podróżowanie
Czy warto jechać nad Polskie Morze we Wrześniu ?