TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Na narty do Fukushimy

Sezon narciarski w japońskiej prefekturze Fukushima został oficjalnie otwarty w zeszłym tygodniu. Pomimo marcowego wybuchu elektrowni nuklearnej w tym regionie, tysiące amatorów białego szaleństwa zawitało licznie na tamtejszych stokach.


To zasługa władz prefektury, które intensywnie promowały region wśród turystów, kusząc ich różnymi atrakcjami, a także aplikacjami dostępnymi na smartphony, czy osobistymi licznikami Geigera. W działania marketingowe włączyła się nawet Lady Gaga.

W okresie świątecznym poziom rezerwacji osiągnął 70 procent w porównaniu do poziomu sprzed katastrofy. Narciarze to przede wszystkim Japończycy, który już wcześniej odwiedzali te atrakcyjne turystycznie górzyste tereny. Dość liczna jest również grupa turystów z Chin i innych krajów azjatyckich.

Japońska branża turystyczna musiała się dostosować do obecnych warunków, przeprowadzając codzienne odczyty pomiarów promieniowania oraz testowanie produktów żywnościowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Fukishima sezon narciarski warunki narciarskie narty w Japonii narciarze wybuch elektrowni atomowej promieniowanie osobisty licznik Geigera branża turystyczna promocja Fukushimy branża turystyczna japońska branża turystyczna pomiary promieniowania aplikacje na smartphony Lady Gaga działania marketingowe intensywna promocja katastrofa stan po katastrofie turystyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję