Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Ogłaszamy konkurs na ciekawe anegdoty
Codzienna praca w branży turystycznej obfituje w często nieprzewidywalne sytuacje. Oferując usługi zapewne każdy z Państwa spotyka się z sytuacjami, które wywołują uśmiech na twarzach. Postawy klientów, to przecież niezmierzone źródło anegdot i humorystycznych historii.
Dziś chcemy Państwa zachęcić do podzielenia się z nami najbardziej absurdalnymi zdarzeniami, jakie zdołali Państwu zafundować turyści. Nie wykluczamy przy tym osobliwych pytań i nie zawsze jasnych intencji działania klientów. Wybór i sposób opisania zdarzenia zależy tylko od inwencji twórcy.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres konkurs@tur-info.pl
Dla autorów najciekawszych opowieści przygotowaliśmy ciekawe nagrody. Spośród najlepszych zgłoszeń rozlosujemy dwie nagrody główne- wejściówki na szkolenia organizowane przez Travel 2.0
- Jak poprawić widoczność strony w Google?
- Funkcjonalność i użyteczność stron www
Autorzy najlepszych prac wezmą też udział w losowaniu dodatkowych nagród rzeczowych. Termin przesyłania zgłoszeń upływa w piątek, 11 października o godzinie 15.00.
Wyniki konkursu podamy na łamach TUR-INFO.PL. Każdy biorący udział w konkursie wyraża zgodę na: opublikowanie jego podstawowych danych jako wygranego (imię, miasto lub nazwa firmy), przyjęcie nagród w formie rzeczowej bez możliwości zamiany na nagrody pieniężne, w razie otrzymania głównej nagrody na przekazanie jego danych organizatorom warsztatów Travel 2.0. Zastrzegamy, że nadesłane anegdoty mogą zostać opublikowane (z zachowaniem anonimowości autorów).
Szczegółowe informacje na temat szkoleń pod adresem travel20.pl
Pozdrawiamy,
Zespół TUR-INFO.PL
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Konkurs na ciekawą anegdotę
[2013-10-09 11:26 78.8.57.*]
przychodzi klient do naszego biura podróży: bo ktoś mi powiedział że tutaj mogę kupić bilety w kosmos... chwila ciszy...co zrobić...może jednak mamy u siebie jako first minute a ja o tym nie wiem...kolejna chwila zadumy...ee ee to musi pani pójść to punktu obsługi klienta (w markecie) tam będą znali więcej szczegółów odpowiedz »
Konkurs na ciekawą anegdotę
[2013-10-09 14:02 178.42.17.*]
Allleeee "śmieszne".... odpowiedz »
Konkurs na ciekawą anegdotę
[2013-10-10 08:53 91.209.95.*]
najkrótsza anegdota: "TUI przestało oferować rabaty za zakup on-line" odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Dział aktualności dnia:
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prezes Emirates krytykuje amerykańskich przewoźników i odpiera zarzuty
Turyści oblegają wadowickie muzeum
Lufthansa otwiera połączenia z Bydgoszczy
Opłata od pobytu -Florencja- od 1 lipca 2011
Ilością obiektów chcą przebić McDonalds
PKP Intercity: straty odrobimy w 2014
Koniec cen dumpingowych u agentów
Wyznaczą w samolotach strefy wolne od dzieci