TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

TravelOne.pl goni konkurencję w tempie 225%

Po zmianach wyglądu i funkcjonalności portali TravelOne.pl podsumowuje pierwsze 5 miesięcy roku 2006 r.


Peleton portali turystycznych robi się coraz większy, jednak kierunek wyznaczają mu wciąż ci sami zawodnicy. Należy do nich bez wątpienia Grupa Portali TravelOne.pl, która nieprzerwanie od 2000 r. zdobywa sobie coraz większą część rynku. Od początku roku notujemy wzrost sprzedaży na poziomie 255 % w stosunku do roku ubiegłego - mówi Łukasz Mrzygłód, dyrektor generalny firmy - to dowód na to, że nasza pozycja na rynku wciąż się wzmacnia.

Utrzymanie takiej dynamiki wzrostu jest możliwe dzięki ciągłemu rozwojowi portali. W maju dokonano całkowitej zmiany wyglądu stron, nowa, dynamiczna kolorystyka wyróżnia TravelOne wśród konkurencji. Ulepszona została wyszukiwarka ofert turystycznych, wybór wszystkich kryteriów odbywa się teraz przy pomocy rozwijanych list. Dzięki temu znalezienie odpowiedniej oferty wczasów jest jeszcze szybsze, wyniki są dokładniejsze i czytelniej zaprezentowane, w prosty sposób można też porównać ze sobą wiele ofert. Powstał także osobny portal dla młodych, aktywnych turystów - www.Travelka.pl "Strefa 18-25“.

Większy nacisk położono na staranny dobór ofert do sprzedaży. Ponieważ zależy nam na tym, żeby marka TravelOne była kojarzona z produktem jakościowym, dajemy naszym klientom wybór tylko spośród ofert rzeczywiście wartych polecenia - mówi Magdalena Mendel, kierownik rozwoju sprzedaży TravelOne. Nie chcemy chwalić się posiadaniem w sprzedaży 500 000 ofert - dodaje - wolimy mieć 100 000 właściwie wybranych propozycji, do których klient będzie miał łatwy dostęp. Przez takie podejście firma chce też wzmocnić wśród swoich klientów opinię portalu przyjaznego dla użytkownika.

Oprócz zmian na stronach, ewoluuje także Centrum Rezerwacji - zespół call center został zwiększony do 16 konsultantów i wyposażony w najnowsze technologie telefonicznej obsługi klienta przez lidera rynku telefonii korporacyjnej Avaya Incorporated. Dzięki temu firma liczy na usprawnienie procesu obsługi klienta i co za tym idzie - zwiększenie skuteczności sprzedaży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TravelOne.pl internetowe biuro turystyczne www.Travelka.pl portali turystycznych portale turystyczne Grupa Portali TravelOne.pl travelone opinie grupa portali Łukasz Mrzygłód Magdalena Mendel




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję