Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
TravelOne.pl goni konkurencję w tempie 225%
Po zmianach wyglądu i funkcjonalności portali TravelOne.pl podsumowuje pierwsze 5 miesięcy roku 2006 r.
Peleton portali turystycznych robi się coraz większy, jednak kierunek wyznaczają mu wciąż ci sami zawodnicy. Należy do nich bez wątpienia Grupa Portali TravelOne.pl, która nieprzerwanie od 2000 r. zdobywa sobie coraz większą część rynku. Od początku roku notujemy wzrost sprzedaży na poziomie 255 % w stosunku do roku ubiegłego - mówi Łukasz Mrzygłód, dyrektor generalny firmy - to dowód na to, że nasza pozycja na rynku wciąż się wzmacnia.
Utrzymanie takiej dynamiki wzrostu jest możliwe dzięki ciągłemu rozwojowi portali. W maju dokonano całkowitej zmiany wyglądu stron, nowa, dynamiczna kolorystyka wyróżnia TravelOne wśród konkurencji. Ulepszona została wyszukiwarka ofert turystycznych, wybór wszystkich kryteriów odbywa się teraz przy pomocy rozwijanych list. Dzięki temu znalezienie odpowiedniej oferty wczasów jest jeszcze szybsze, wyniki są dokładniejsze i czytelniej zaprezentowane, w prosty sposób można też porównać ze sobą wiele ofert. Powstał także osobny portal dla młodych, aktywnych turystów - www.Travelka.pl "Strefa 18-25“.
Większy nacisk położono na staranny dobór ofert do sprzedaży. Ponieważ zależy nam na tym, żeby marka TravelOne była kojarzona z produktem jakościowym, dajemy naszym klientom wybór tylko spośród ofert rzeczywiście wartych polecenia - mówi Magdalena Mendel, kierownik rozwoju sprzedaży TravelOne. Nie chcemy chwalić się posiadaniem w sprzedaży 500 000 ofert - dodaje - wolimy mieć 100 000 właściwie wybranych propozycji, do których klient będzie miał łatwy dostęp. Przez takie podejście firma chce też wzmocnić wśród swoich klientów opinię portalu przyjaznego dla użytkownika.
Oprócz zmian na stronach, ewoluuje także Centrum Rezerwacji - zespół call center został zwiększony do 16 konsultantów i wyposażony w najnowsze technologie telefonicznej obsługi klienta przez lidera rynku telefonii korporacyjnej Avaya Incorporated. Dzięki temu firma liczy na usprawnienie procesu obsługi klienta i co za tym idzie - zwiększenie skuteczności sprzedaży.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Otwarto pierwszy na świecie bezgwiazdkowy hotel
Przez mrozy cierpią również samoloty
Oslo - Wrocław nowe połączenia Wizz Air
Podsumowanie roku w Wielkopolsce
Ruszyła sprzedaż zimowej oferty WizzAir
Opisz (krok po kroku) przyjecie goscia hotelowego z Anglii do momentu zakwaterow
Rusza Terminal B Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach
Winobranie turystyczną wizytówką Zielonej Góry?
Jak należy zadbać o swoje zdrowie przed wyjazdem w tropiki?
Darmowy transport samochodów promami ANEK LINES
Grupa TSO dystrybutorem biletów na mecze
Cystersi promują turystyczny szlak ścieżkami zakonu
Producent wódek wchodzi na rynek gastronomiczny
Poznańska karta turystyczna jeszcze atrakcyjniejsza!
Kraków: restauracje upadają, bo nie dbają o klientów?
Niebezpieczne podróże do Afryki. W Zimbabwe panuje epidemia cholery