Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Portal Hotelarski HRS monitoruje zadowolenie klientów
HRS wprowadza nowy system oceny i punktowania hoteli. Od tej pory, do uprzednio opublikowanych wyników ocen, goście będą mogli dodawać swoje osobiste opinie na temat odwiedzanych obiektów.
Warto dodać, że oceny i opinie mogą być zamieszczane na portalu HRS wyłącznie przez osoby, które przebywały w danym hotelu, co daje gwarancję ich autentyczności. Po wyjeździe goście otrzymują bezpośredni link do strony, na której można dodać swoją opinię. Ciekawą opcją jest fakt, że sami hotelarze mają dostęp do platformy i mogą odpowiadać na komentarze gości, tak więc reagować na ewentualne uwagi krytyczne, bądź sugestie.
Poza funkcją zamieszczania komentarzy, klienci w dalszym ciągu będą mogli dokonywać oceny w 14 różnych kategoriach, za pomocą skali od 1 (słabo) do 10 (bardzo dobrze). Obejmują one m.in. wielkość pokoju czy życzliwość obsługi. Punktowane jest również ogólne zadowolenie klienta, jak i stosunek jakości do ceny. Po otrzymaniu minimum pięciu opinii klientów, HRS oblicza całkowity wynik dla hotelu, który wyświetlany jest na liście ulubionych hoteli, dzięki czemu użytkownik natychmiast uzyskuje klarowny obraz.
Badanie przeprowadzone przez HRS potwierdziło, że klienci chętnie planują wypoczynek w oparciu o opinie zamieszczane przez innych gości. Prawie 67% ankietowanych stwierdziło, że bardzo często kierują się opiniami gości. Odsetek ten wzrasta do poziomu 76% w przypadku użytkowników w wieku do 29 lat, natomiast w grupie wiekowej 50+ opinii społeczności internetowej zasięga 54% klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Taylor Swift da zarobić
Nowe centrum konferencyjne w
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Złap się na haczyk nowych smaków
Konkurs eSky.pl: Pokój z widokiem
Warszawa: budowa dużego parku rozrywki rozpoczęta
Kazimierz Dolny pełen turystów
Sanktuarium w Lourdes - ewakuacja trwa
Już wkrótce otwarcie nowego obiektu noclegowego w Krakowie!!
Gondolierzy chcą oczyścić swój wizerunek
Bilet na pociąg ważny też w autobusie
Projektanci mody w Sofitel Warsaw Victoria
Jak osiągnąć harmonię w życiu i w pracy?
Napiwki - dawać czy nie dawać?
Itaka rozszerza współpracę z LOT-em
Już wkrótce otwarcie nowego obiektu noclegowego w Krakowie!!!!