Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie
- BIURO PODRÓŻY ZATRUDNI KSIĘGOWĄ / SAMODZIELNĄ...
- Pilot Malta - 4-8.04.2025
- Specjalista ds. turystyki
- Pilot 22-26 września 2025 - Londyn (grupa szkolna)


Portal Hotelarski HRS monitoruje zadowolenie klientów
HRS wprowadza nowy system oceny i punktowania hoteli. Od tej pory, do uprzednio opublikowanych wyników ocen, goście będą mogli dodawać swoje osobiste opinie na temat odwiedzanych obiektów.
Warto dodać, że oceny i opinie mogą być zamieszczane na portalu HRS wyłącznie przez osoby, które przebywały w danym hotelu, co daje gwarancję ich autentyczności. Po wyjeździe goście otrzymują bezpośredni link do strony, na której można dodać swoją opinię. Ciekawą opcją jest fakt, że sami hotelarze mają dostęp do platformy i mogą odpowiadać na komentarze gości, tak więc reagować na ewentualne uwagi krytyczne, bądź sugestie.
Poza funkcją zamieszczania komentarzy, klienci w dalszym ciągu będą mogli dokonywać oceny w 14 różnych kategoriach, za pomocą skali od 1 (słabo) do 10 (bardzo dobrze). Obejmują one m.in. wielkość pokoju czy życzliwość obsługi. Punktowane jest również ogólne zadowolenie klienta, jak i stosunek jakości do ceny. Po otrzymaniu minimum pięciu opinii klientów, HRS oblicza całkowity wynik dla hotelu, który wyświetlany jest na liście ulubionych hoteli, dzięki czemu użytkownik natychmiast uzyskuje klarowny obraz.
Badanie przeprowadzone przez HRS potwierdziło, że klienci chętnie planują wypoczynek w oparciu o opinie zamieszczane przez innych gości. Prawie 67% ankietowanych stwierdziło, że bardzo często kierują się opiniami gości. Odsetek ten wzrasta do poziomu 76% w przypadku użytkowników w wieku do 29 lat, natomiast w grupie wiekowej 50+ opinii społeczności internetowej zasięga 54% klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
65 lat współpracy turystycznej z
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Dział dla turystów:
Grecja przyciąga turystów również po wysokim
Porozumienie w sprawie bezpieczeństwa na Lotnisku
Tajlandia zmieni przepisy
Starsze aktualności:
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Złap się na haczyk nowych smaków
Konkurs eSky.pl: Pokój z widokiem
Warszawa: budowa dużego parku rozrywki rozpoczęta
Kazimierz Dolny pełen turystów
Sanktuarium w Lourdes - ewakuacja trwa
Już wkrótce otwarcie nowego obiektu noclegowego w Krakowie!!
Gondolierzy chcą oczyścić swój wizerunek
Bilet na pociąg ważny też w autobusie
Projektanci mody w Sofitel Warsaw Victoria
Jak osiągnąć harmonię w życiu i w pracy?
Napiwki - dawać czy nie dawać?
Itaka rozszerza współpracę z LOT-em
Już wkrótce otwarcie nowego obiektu noclegowego w Krakowie!!!!