Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI - PRACA ZDALNA
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2026
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Piwo na Stadionie Narodowym
Jeśli uda się przywrócić magię piwa, skorzystają na tym nie tylko browarnicy, ale i ich partnerzy - taka idea przyświecała konferencjom na Stadionie Narodowym, na które Kompania Piwowarska zaprosiła swoich głównych partnerów handlowych oraz siły sprzedaży.
Piwo to ogromna różnorodność gatunków i stylów, bogaty świat doznań i wrażeń, które wiążą się zarówno z samym trunkiem, jak i sposobem jego serwowania i degustowania. W cyklu konferencji, które odbyły się na Stadionie Narodowym w lutym i marcu, wzięło udział kilkudziesięciu partnerów KP z sieci handlowych i gastronomicznych, reprezentanci dystrybutorów oraz przedstawiciele pionu sprzedaży firmy. Na początku spotkania uczestnicy zapoznali się z pomysłami piwowarów na to, jak wzmocnić reputację piwa, pokazać jego prawdziwe zróżnicowanie, a zarazem uczynić kupowanie go czynnością łatwą i wygodną. Plany dotyczyły także tego, jak sprawić, by piwo stało się atrakcyjnym napojem jako dopełnienie posiłku, dla kobiet, osób starszych czy tych, które dopiero wkroczyły w dorosłość.
"Jesteśmy solidnie przygotowani do kolejnego sezonu piwnego i wierzymy, że przy wsparciu nowościami może to być sezon naprawdę spektakularny. Szerząc kulturę piwną i dając naszym partnerom i handlowcom odpowiednie narzędzia do działania, jesteśmy w stanie zwiększyć wartość tego rynku w Polsce" - mówi Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej. "Piwo nie powinno być traktowane jak zwykły towar codziennego użytku, np. chleb. Za naszymi piwami stoi konkretna jakość, mająca ogromną wartość dla amatorów piwa, z której nie chcemy rezygnować, a która znajduje swoje odzwierciedlenie w cenie" - dodaje.
Impreza nie ograniczyła się do zwykłej prezentacji. Jej gospodarz znalazł sposób na to, by przekonać klientów, dlaczego warto postawić na piwo z Tyskich Browarów Książęcych, Lech Browary Wielkopolski i Browaru Dojlidy, a handlowcom dostarczyć inspiracji do sprzedaży. Zamiast tylko pokazywać, firma postawiła na zaangażowanie. W kuluarach Stadionu Narodowego między innymi wyrósł fragment prawdziwej puszczy, gdzie można było odwiedzić Żubra, a w strefie Lecha nalać sobie piwo siłą własnych myśli, jeśli tylko były one wystarczająco "zimne" - a to dzięki wykorzystaniu specjalnego mindreadera.
Uczestnicy konferencji jako pierwsi obejrzeli tegoroczne nowości, m.in. czeską markę Kozel debiutującą na polskim rynku, Tyskie Radler czy Cydr Green Mill serwowany z nalewaka i innych.
Na wszystkich stoiskach można było degustować piwo w dopasowanym szkle i zaserwowane zgodnie z rytuałem. Kulminacją tych atrakcji były wieczorne warsztaty gotowania pod okiem ekspertów, podczas których goście uczyli się, jak przyrządzać potrawy z wykorzystaniem piwa i jak łączyć chmielowy napój z poszczególnymi daniami.
"Skorzystaliśmy z tej formy, aby w przekonywujący sposób opowiedzieć i zapoznać Klientów i przedstawicieli sił sprzedaży z rozwiązaniami w zakresie naszego portfela, jaki przygotowaliśmy na rok 2015. Ta forma pozwoliła niemalże dotknąć planów, spróbować nowości i omówić, czy doprecyzować plany rynkowe. Wierzę, że ten całościowy obraz naszej oferty pozwoli Klientom na planowanie swoich aktywności. Było to bardzo interaktywne spotkanie, a doświadczenie to pozwala nam już dzisiaj planować kolejne tego typu inicjatywy. Nie mamy nic do ukrycia. Jako lider rynkowy chcemy wspólnie z klientami kształtować wartość kategorii w nadchodzących latach" - podsumowuje Marzena Piórko, wiceprezes ds. sprzedaży Kompanii Piwowarskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział targi, konferencje, workshop:
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Starsze aktualności:
Jakie wyzwania dla hoteli w
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Zarabiają krocie na fikcyjnych ślubach
Turyści nie chcą wracać do Modlina?
USA: zniesienie wiz coraz bliżej?
Ten region cieszy się dużą popularnością
Smart Helpline wybrał Travelport
Dominos Pizza - dynamiczny rozwój sieci
Modlin - droga startowa oddana do użytku
Euro 2012: kolejarze uczą się angielskiego
Dobry kelner to sukces restauracji
Słowackie Tatry zamknięte do czerwca
Lotnisko w Pyrzowicach znów otwarte
Kolejna polska atrakcja turystyczna na liście UNESCO?
