TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dominos Pizza - dynamiczny rozwój sieci

DP Polska S.A., należąca do brytyjskiej firmy DP Poland PLC i będąca właścicielem licencji Master Franchise na rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku ogłasza pozyskanie dodatkowego kapitału na rozwój spółki w wysokości 10,5 miliona funtów brytyjskich. Fundusze zostały pozyskane ze sprzedaży 70 milionów akcji zwykłych o wartości 0,5 pensa każda.


Sprzedaż udziałów, która zawiera 73.4 procent wszystkich akcji obecnych na rynku, została przeprowadzona przez dom maklerski Peel Hunt LLP po cenie 15 pensów za akcję. Cena uwzględniała 33,3% rabatu w stosunku do średniej ceny rynkowej zamknięcia z dnia 7 listopada, która wynosiła 22,5 pensów.

Pozyskane środki będą przeznaczone na dalszy, dynamiczny rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce - otwarcie kolejnych 10 lokali w 2013 i 2014 roku oraz wydatki marketingowe na istniejące i nowopowstające placówki.

Zarząd spółki ogłasza także, że do jego grona dołączyli Chris Moore, zajmujący poprzednio stanowisko Chief Executive w Domino’s Pizza Group plc oraz Gerry Ford (aktualnie: Chairman i Chief Executive w Caffè Nero Group Limited).

“Jestem bardzo zadowolony z tego, że otrzymaliśmy finansowe wsparcie na dalszą ekspansję Domino’s Pizza na polskim rynku. Pozyskany kapitał pozwoli nam na sukcesywne otwieranie kolejnych lokali, konsekwentne budowanie świadomości marki oraz wpłynie na zwiększenie sprzedaży" -
Peter Shaw, Chief Executive spółki DP Poland.

Dołączenie Chrisa i Gerry’ego do zarządu to kolejna świetna wiadomość. Jestem głęboko przekonany, że ich bogate doświadczenie będzie nieocenionym wsparciem dla spółki i z radością myślę już o współpracy z nimi".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Dominos Pizza sieć pizzeria restauracja DP Polska Master Franchise marka rozwój plany kapitał fundusze sprzedaż udziały nowe placówki Peter Shaw DP Poland Master Franchise budowanie świadomości marki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję