Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- EXTRA URLOP - specjalista d/s turystyki
- Specjalista ds. turystyki Rainbow Tours WARSZAWA...
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA GRECJA
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI ITAKA BEŁCHATÓW
- TUI Łomianki, specjalista d/s turystyki
- Rezydent w hotelu
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Pilot z językiem portugalskim
- Reise hit- poszukujmy pracownika


Lato 2010 wg. EasyGo.pl i Wakacje.pl
Trwa przedsprzedaż oferty letniej na sezon 2010. Wycieczki sprzedają się dobrze, a w połowie stycznia dostępne są nadal promocyjne propozycje wyjazdowe. Trudny dla branży rok 2009 i szacunkowe 10 proc. spadki sprzedaży sprawiły, że touroperatorzy nie zaskoczą polskich turystów kierunkowymi nowościami. Większość oferty to stałe, sprawdzone i popularne wśród naszych rodaków kierunki basenu Morza Śródziemnego.
W tym sezonie znacząco zwiększyła się liczba miejsc hotelowych w stałych i sprawdzonych przez Polaków kierunkach. Zwłaszcza hoteli 4 i 5-gwiazdkowych. - Touroperatorzy po trudnym roku nie chcą ryzykować w kosztowną promocję nowych kierunków. Dlatego stawiają na sprawdzone, a przez to bezpieczne dla swojego biznesu rozwiązania. Widać natomiast zdecydowaną pracę jakościową przy tegorocznych produktach - informuje Iwona Sokołowska, dyrektor sprzedaży w portalach EasyGo.pl i Wakacje.pl. Do zwiększonej ilości dobrych miejsc hotelowych dołożyć trzeba zaangażowanie programowe polskich organizatorów. Bardzo wiele hoteli oferuje w tym sezonie nie tylko stałą rezydenturę, ale także programy animacyjne w języku polskim, zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Co raz częściej pojawiają się też oferty hotelowych klubów polskich.
W tym roku touroperatorzy kuszą wieloma dodatkowymi benefitami za wcześniejsze rezerwacje. Podstawą atrakcyjności ofert w promocji wcześniej-taniej jest pełny katalog propozycji. Dzięki temu możemy wybierać pośród tych ofert, które nas interesują, a nie pośród tych, które pozostały w portfelu sprzedażowym danemu organizatorowi. Standardem jest też w tym sezonie rabat promocyjny, sięgający w niektórych przypadkach nawet 40 proc. ceny katalogowej. Organizatorzy dorzucają także gwarancję stałej ceny, ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy, niską 300-złotową zaliczkę i wycieczki fakultatywne gratis. Trzeba jednak pamiętać, że przytoczone wyżej promocje każde z biur stosuje indywidualnie i przemiennie. Zatem każdą ofertę trzeba zatem rozpatrywać indywidualnie.
Rok 2009 był zdecydowanie gorszym rokiem, także dla promocji wcześniej-taniej. Przestraszeni doniesieniami medialnymi na temat tzw. kryzysu klienci odkładali zakupy na tzw. ostatnią chwilę. W konsekwencji część z nich musiała się zadowolić tym co na rynku ofert last minute zostało, a część nie wyjechała nigdzie. Już teraz widać, że w tym sezonie klienci, zwłaszcza Internetowi, nie chcą powtórzyć tego błędu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UOKiK nałożył ogromną karę na
Ceny wyjazdów na wakacje dalej w
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Dział dla turystów:
Będzie rozbudowa lotniska w
Najlepszy styczeń w historii Katowice
Starsze aktualności:
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Tańsze bilety kolejowe na Słowację
Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego dla turysty
Nowości w Burton Snow Park Jasna na Słowacji
Coast Air startuje z Gdańska do Stord
Będzie komisja do zbadania wpływu pyłu na transport
Wspólna promocja pomoże miejscom UNESCO w Polsce!
Narciarze radzą jak zorganizować wyjazd na narty
Szefowa Gabinetu Prezydenta Elżbieta Jakubiak na stanowisko ministra sportu i turystyki
Zimowe apartamenty cieszą się dużym wzięciem
Kierowca autokaru chciał uniknąć zderzenia z jeleniem - zginęły cztery osoby
Mazowsze: Szansa tylko dla lotniska w Modlinie
Solaris sprzedał w 2006 roku 1288 nowych autobusów
Czy stacji narciarskiej na Szymoszkowej grozi zamknięcie?
W restauracjach brakuje kucharzy, kelnerów i pomocy kuchennej!
Kraków: powstaje niekonwencjonalny Hotel Park Inn
Zimowe promocje wyjazdów egzotycznych zachęcają Polaków
Raport o polskich hotelach: Rosjanie chwalą, Polacy wymagają, Grecy krytykują