Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Czasochłonny rozkład PKP
W ramach obchodów Ogólnoświatowego Dnia Użyteczności, a także w związku ze zbliżającymi się zmianami w rozkładzie jazdy specjaliści z firmy Fortune Cookie Poland (międzynarodowa agencja interaktywna typu full service) zbadali internetowy rozkład Polskich Kolei Państwowych.
Przeprowadzona przez ekspertów analiza wskazuje, że niewielkie modyfikacje wprowadzone na podstawie badań preferencji i zachowania użytkowników - tzw. user experience - mogą w znacznym stopniu wpłynąć na poprawę użyteczności witryn internetowych, a tym samym przełożyć się na wzrost przychodów firm i instytucji. Przeprowadzone przez specjalistów z firmy Fortune Cookie Poland badania rozkładu wskazały, że wprowadzenie odpowiednich modyfikacji pod względem funkcjonalności w serwisie PKP, może niemal o połowę zmniejszyć czas wyszukiwania połączeń kolejowych.
Efekty te można osiągnąć, dzięki uproszczeniu procesu wyszukiwania, w tym m.in. odpowiedniemu układowi formularza połączeń, który swoją funkcjonalnością powinien odpowiadać oczekiwaniom użytkowników i najczęściej prowadzonym przez nich działaniom w jego obrębie.
Siermiężny rozkład PKP wpisuje się w niechlubne statystyki, bo jak pokazują badania TNS OBOP wskazują jednak, że aż 45 proc. polskich firm nie jest świadomych korzyści, jakie płyną z posiadania strony internetowej, a ponad 30 proc. nie ma czasu by nad nimi sumiennie pracować. W znacznym stopniu ogranicza to funkcjonalność stron firmy oraz ich użyteczność, co ma bezpośredni wpływ na późniejsze wyniki sprzedaży.
Zastosowana na rozkładzie PKP analiza "User Experience" to analiza odczuć, jakie towarzyszą użytkownikowi w trakcie korzystania ze strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Na te odczucia internautów wpływa szereg czynników takich jak użyteczność, funkcjonalność, intuicyjność czy wydajność strony www. To na ich podstawie podejmują decyzje o zakupie produktu lub rezygnacji z usług firmy na rzecz konkurencji - mówi Sebastian Daum, konsultant ds. User Experience, Fortune Cookie Poland.
Przy projektowaniu produktów internetowych specjaliści radzą kierować się ideą "User-Centered Design", która w centrum zainteresowania stawia użytkownika i zakłada tworzenie produktów dostosowanych do jego potrzeb. Zwracają również uwagę, że badania "user experience" uwzględniają, także emocje internautów, przez co wymagają indywidualnego podejścia do każdego z projektów.
Jak widać PKP nie ma realnej konkurencji, gdyż gdyby miało, to taki nieprzyjazny użytkownikowi rozkład byłby poważnym problemem dla firmy. Niestety teraz wiele osób jest skazane na PKP i przewoźnik może po prostu ignorować wygodę pasażerów w tym zakresie.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Jakie hotele wybierają Polacy?
W Bukowinie Tatrzańskiej otwarto czterogwiazdkowy hotel
Chory psychicznie zaatakował turystów
Nowe irlandzkie połączenie startuje w tym tygodniu
Nonstop Travel - nowe biuro w Trójmieście
Ryanair zarobi więcej niż się spodziewał
Sfinks zaskarżył decyzję UOKiK-u
Wiejski produkt turystyczny - doświadczenia i wyzwania - czyli jak się ma polska agroturystyka
Restauracja partnerem klubu piłkarskiego
Europejskie lotniska nie boją się eboli
Wakacyjne plany Polaków na 2013 rok
Co turyści kupowali w styczniu?
Rejsy morskie - Amsterdam, Irlandia, Szkocja, Norwegia, Islandia
PKP Intercity wzbogaci się o 20 pociągów Pendolino
Świnoujście: w sezonie letnim będą dodatkowe promy
Nowa oferta turystyczna w obiektach Interferii
Ambasada Australii kończy z absurdalnymi turystami
Lot grupowy - pytanie o ceny ( LOT )
TRIADA znowu nie wypłaca pensji w terminie.