Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Nowa oferta turystyczna w obiektach Interferii
Rok 2012 w spółce Interferie, to przede wszystkim okres wdrażania nowej strategii i promowanie nowej oferty turystycznej, która łączy w sobie trzy elementy: Spa - Sport - Zdrowie, zaś nową misją i hasłem przewodnim Spółki jest "Sport i Zdrowie cały rok". To pozwoliło na wypromowanie ośrodków Interferie, jako miejsc przyjaznych osobom czynnie uprawiającym sport, dbającym o kondycję fizyczną oraz o zdrowie.
W 2012 roku zysk spółki Interferie wyniósł 2,37 mln złotych, w porównaniu do 1,96 mln złotych, jakie Spółka uzyskała w roku 2011. Natomiast wynik Spółki z uwzględnieniem wyceny metodą praw własności za 2012 rok wyniósł 3,7 mln złotych.
Dzięki takiemu ukierunkowaniu działań obiekty Interferie zostały m.in.: oficjalnym hotelem Mistrzostw Świata w Biegach Górskich 2013 i Maratonu Karkonoskiego; wspólnie z siedmiokrotnym Mistrzem Świata w K-1, Mau Thai, wielokrotnym Mistrzem Świata w Kickboxingu - Mariuszem Cieślińskim organizatorem obozu treningowego dla adeptów sztuk walki; bazą noclegową i biurem zawodów podczas Pucharu Świata w narciarstwie biegowym; we współpracy z Reebok organizatorem Reebok Crossfitt w Szklarskiej Porębie, partnerem największej w Polsce imprezy rowerowej Bike Maraton, partnerem Maratonu Karkonoskiego.
Co więcej, hotel Interferie Medical Spa w Świnoujściu został uznany w plebiscycie organizowanym przez HRS wspólnie z tygodnikiem Newsweek, magazynem Forbes oraz telewizją Polsat - hotelem roku 2013 w kategorii SPA.
- W 2012 roku nasza spółka Interferie S.A. skupiła się przede wszystkim na umacnianiu pozycji rynkowej, poprawie jakości bazy hotelowej oraz rozwijaniu infrastruktury turystycznej, przy jednoczesnej dbałości o pomnażanie wartości Spółki i wypracowywaniu bardzo dobrych wyników finansowych.
W ramach podejmowanych i realizowanych projektów inwestycyjnych, w grudniu ubiegłego roku zakończone zostało kolejne ważne przedsięwzięcie - Aquapark w Świeradowie-Zdroju, który wzbogacił ofertę turystyczną Interferie Sport Hotelu (dawnego Hotelu Malachit). Natomiast otwarty w grudniu 2011 roku hotel Interferie Medical SPA w Świnoujściu po roku działalności cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem gości, o czym świadczy jego obłożenie oraz liczne rezerwacje - mówi Arkadiusz Miszuk, Prezes Zarządu Interferie S.A.
W ubiegłym roku wypracowana i z sukcesem wdrożona nowa strategia marketingowa Spółki, w założeniu ma zapewnić wzrost wartości na niezwykle konkurencyjnym rynku usług turystycznych w Polsce. Tym samym zidentyfikowaną wizją Spółki jest zorganizowane działanie na rzecz poprawy jej konkurencyjności, co przyczyni się w przyszłości do wyboru przez klienta oferty Interferii, jako rozwiązania najlepszego z dostępnych i proponowanych na rynku. Natomiast celem jest wzrost wartości firmy, poprzez wykreowanie popytu na usługi oferowane przez hotele Spółki przez cały rok, co jest szczególnie istotne w sezonach niskich.
Perspektywiczne myślenie o rozwoju Interferie w każdym obszarze jej działalności, zaowocowało tym, że w ubiegłym roku uruchomiony został nowy serwis internetowy Spółki, który jest nie tylko wizytówką obiektów hotelowych, ale i okazją dla obecnych oraz przyszłych klientów do zapoznania się z bieżącą ofertą, opisem bogatej infrastruktury turystycznej oraz proponowanymi atrakcjami. Jednocześnie uruchomiona została również nowa strona internetowa, dedykowana relacjom inwestorskim.
- W bieżącym roku planujemy podjęcie działań zmierzających do zwiększenia przychodów poza sezonem wysokim. Ponadto skupiamy się na uzupełnieniu oferty lecznictwa o aktywny wypoczynek oraz wprowadzenie elementów sieciowości, umożliwiających identyfikację naszej Spółki, pod jedną marką - dodaje Arkadiusz Miszuk.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Nonstop Travel - nowe biuro w Trójmieście
Ryanair zarobi więcej niż się spodziewał
MSiT poprawi ustawę o usługach turystycznych
Promocja w Czechach i na Węgrzech po polsku?!
Europejskie lotniska nie boją się eboli
Wakacyjne plany Polaków na 2013 rok
Co turyści kupowali w styczniu?
Rozpoczęcie sezonu narciarskiego na Słowacji
Spotkanie Komisji Dostawców dla branży HoReCa
EasyJet otwiera kolejne połączenie z krakowskiego lotniska
Rejsy morskie - Amsterdam, Irlandia, Szkocja, Norwegia, Islandia