TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa oferta turystyczna w obiektach Interferii

Rok 2012 w spółce Interferie, to przede wszystkim okres wdrażania nowej strategii i promowanie nowej oferty turystycznej, która łączy w sobie trzy elementy: Spa - Sport - Zdrowie, zaś nową misją i hasłem przewodnim Spółki jest "Sport i Zdrowie cały rok". To pozwoliło na wypromowanie ośrodków Interferie, jako miejsc przyjaznych osobom czynnie uprawiającym sport, dbającym o kondycję fizyczną oraz o zdrowie.


W 2012 roku zysk spółki Interferie wyniósł 2,37 mln złotych, w porównaniu do 1,96 mln złotych, jakie Spółka uzyskała w roku 2011. Natomiast wynik Spółki z uwzględnieniem wyceny metodą praw własności za 2012 rok wyniósł 3,7 mln złotych.

Dzięki takiemu ukierunkowaniu działań obiekty Interferie zostały m.in.: oficjalnym hotelem Mistrzostw Świata w Biegach Górskich 2013 i Maratonu Karkonoskiego; wspólnie z siedmiokrotnym Mistrzem Świata w K-1, Mau Thai, wielokrotnym Mistrzem Świata w Kickboxingu - Mariuszem Cieślińskim organizatorem obozu treningowego dla adeptów sztuk walki; bazą noclegową i biurem zawodów podczas Pucharu Świata w narciarstwie biegowym; we współpracy z Reebok organizatorem Reebok Crossfitt w Szklarskiej Porębie, partnerem największej w Polsce imprezy rowerowej Bike Maraton, partnerem Maratonu Karkonoskiego.

Co więcej, hotel Interferie Medical Spa w Świnoujściu został uznany w plebiscycie organizowanym przez HRS wspólnie z tygodnikiem Newsweek, magazynem Forbes oraz telewizją Polsat - hotelem roku 2013 w kategorii SPA.

- W 2012 roku nasza spółka Interferie S.A. skupiła się przede wszystkim na umacnianiu pozycji rynkowej, poprawie jakości bazy hotelowej oraz rozwijaniu infrastruktury turystycznej, przy jednoczesnej dbałości o pomnażanie wartości Spółki i wypracowywaniu bardzo dobrych wyników finansowych.

W ramach podejmowanych i realizowanych projektów inwestycyjnych, w grudniu ubiegłego roku zakończone zostało kolejne ważne przedsięwzięcie - Aquapark w Świeradowie-Zdroju, który wzbogacił ofertę turystyczną Interferie Sport Hotelu (dawnego Hotelu Malachit). Natomiast otwarty w grudniu 2011 roku hotel Interferie Medical SPA w Świnoujściu po roku działalności cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem gości, o czym świadczy jego obłożenie oraz liczne rezerwacje - mówi Arkadiusz Miszuk, Prezes Zarządu Interferie S.A.

W ubiegłym roku wypracowana i z sukcesem wdrożona nowa strategia marketingowa Spółki, w założeniu ma zapewnić wzrost wartości na niezwykle konkurencyjnym rynku usług turystycznych w Polsce. Tym samym zidentyfikowaną wizją Spółki jest zorganizowane działanie na rzecz poprawy jej konkurencyjności, co przyczyni się w przyszłości do wyboru przez klienta oferty Interferii, jako rozwiązania najlepszego z dostępnych i proponowanych na rynku. Natomiast celem jest wzrost wartości firmy, poprzez wykreowanie popytu na usługi oferowane przez hotele Spółki przez cały rok, co jest szczególnie istotne w sezonach niskich.

Perspektywiczne myślenie o rozwoju Interferie w każdym obszarze jej działalności, zaowocowało tym, że w ubiegłym roku uruchomiony został nowy serwis internetowy Spółki, który jest nie tylko wizytówką obiektów hotelowych, ale i okazją dla obecnych oraz przyszłych klientów do zapoznania się z bieżącą ofertą, opisem bogatej infrastruktury turystycznej oraz proponowanymi atrakcjami. Jednocześnie uruchomiona została również nowa strona internetowa, dedykowana relacjom inwestorskim.

- W bieżącym roku planujemy podjęcie działań zmierzających do zwiększenia przychodów poza sezonem wysokim. Ponadto skupiamy się na uzupełnieniu oferty lecznictwa o aktywny wypoczynek oraz wprowadzenie elementów sieciowości, umożliwiających identyfikację naszej Spółki, pod jedną marką - dodaje Arkadiusz Miszuk.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Interferie strategia oferta turystyczna Spa sport zdrowie baza turystyczna Sport i Zdrowie Cały Rok spółka inwestor strona internetowa sezon popyt konkurencyjność identyfikacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję