Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Jest logo Portu Lotniczego Warszawa/Modlin
Port Lotniczy Warszawa/ Modlin przedstawia swoje logo. Autorem logo jest agencja reklamowa Salt and Pepper Brand Design.
Nowa kreacja logo nawiązuje do kolorystyki folkloru Mazowsza, położenia geograficznego lotniska i emocji jakie wiążą się z podróżowaniem. Koncepcja obrazuje charakterystyczny układ dwóch rzek (Wisły i Narwi) łączących się ze sobą w pobliżu lotniska. Świeża zielona kolorystyka odwołuje się do malowniczych pejzaży wokół Modlina, a różowy element z samolotem symbolizuje lotnisko jako nowoczesne i przyjazne miejsce. Wszystko to ujęte jest w kształt kuli, która nasuwa skojarzenia z kula ziemską mówiąc o podróżowaniu i bliskości lotniska z resztą świata.
- Logo to połączenie oryginalnej kolorystyki wpisanej w unikatowość naszego regionu i folkloru z odwołaniem się do dziedzictwa naturalnego i naszego nowoczesnego spojrzenia na biznes. Te właśnie składowe kreślą radosny i przyjazny obraz lotniska - naszego lotniska." - komentuje Piotr Okienczyc, Prezes Zarządu Spółki zarządzającej Portem Lotniczym w Modlinie. - Lekka, żywa i przyjemna forma logo to zapowiedź naszej strategii wobec otoczenia, w którym będziemy prowadzić działalność biznesową. Chcemy być jak najbliżej naszych Pracowników, Pasażerów i Partnerów handlowych, podkreślając emocjonalność związaną z lotniskiem samym w sobie, jakim jest początek podróży, podróżowanie i powrót do domu - dodaje Prezes.
- Dzięki naszej wytężonej pracy, w bardzo krótkim czasie, udało nam się stworzyć nowoczesne logo, które opiera się na pozytywnych emocjach, oddaje wyjątkowy charakter naszego lotniska i jednocześnie identyfikuje symbolikę lotniskową. Przekaz logo, wyraża to co istotne dla naszych działań, zmierzających do stworzenia lotniska przyjaznego dla pasażerów, pracujących tu osób i otoczenia. Mamy nadzieję, że to logo szybko zyska sobie akceptację i sympatię klientów, jednocześnie nastawiając ich pozytywnie do podróżowania - uważa Marcin Danił, Wiceprezes Zarządu.
Logo posłuży jako baza do dalszych działań wizerunkowych, promocyjnych i komunikacyjnych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Lotnisko z nowym logo
[2011-08-23 22:04 87.202.181.*]
świetny artykuł, a gdzie to LOGO !!!!!
czepialski odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Sytuacja finansowa Egiptu pogarsza się
Marcin Ziobro w szeregach Vienna International
Wódka zakazana w uzdrowiskach?
WorldHotel 2012: biznes dla wytrwałych
Na Okęciu można było podziwiać Iskrę i Black Hawka
Grecja: strajkują pracownicy muzeów
Najpopularniejsze trendy informatyczne w turystyce
List w sprawie nielegalnych organizatorów turystyki
Znowu poczuć się dzieckiem... w Pradze
Do Pyrzowic nie wjedziesz za darmo
Flisacy uznali miniony sezon za bardzo udany
Hiszpania: tysiące pasażerów ucierpiało w strajku