TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jest logo Portu Lotniczego Warszawa/Modlin

Port Lotniczy Warszawa/ Modlin przedstawia swoje logo. Autorem logo jest agencja reklamowa Salt and Pepper Brand Design.


Nowa kreacja logo nawiązuje do kolorystyki folkloru Mazowsza, położenia geograficznego lotniska i emocji jakie wiążą się z podróżowaniem. Koncepcja obrazuje charakterystyczny układ dwóch rzek (Wisły i Narwi) łączących się ze sobą w pobliżu lotniska. Świeża zielona kolorystyka odwołuje się do malowniczych pejzaży wokół Modlina, a różowy element z samolotem symbolizuje lotnisko jako nowoczesne i przyjazne miejsce. Wszystko to ujęte jest w kształt kuli, która nasuwa skojarzenia z kula ziemską mówiąc o podróżowaniu i bliskości lotniska z resztą świata.

- Logo to połączenie oryginalnej kolorystyki wpisanej w unikatowość naszego regionu i folkloru z odwołaniem się do dziedzictwa naturalnego i naszego nowoczesnego spojrzenia na biznes. Te właśnie składowe kreślą radosny i przyjazny obraz lotniska - naszego lotniska." - komentuje Piotr Okienczyc, Prezes Zarządu Spółki zarządzającej Portem Lotniczym w Modlinie. - Lekka, żywa i przyjemna forma logo to zapowiedź naszej strategii wobec otoczenia, w którym będziemy prowadzić działalność biznesową. Chcemy być jak najbliżej naszych Pracowników, Pasażerów i Partnerów handlowych, podkreślając emocjonalność związaną z lotniskiem samym w sobie, jakim jest początek podróży, podróżowanie i powrót do domu - dodaje Prezes.

- Dzięki naszej wytężonej pracy, w bardzo krótkim czasie, udało nam się stworzyć nowoczesne logo, które opiera się na pozytywnych emocjach, oddaje wyjątkowy charakter naszego lotniska i jednocześnie identyfikuje symbolikę lotniskową. Przekaz logo, wyraża to co istotne dla naszych działań, zmierzających do stworzenia lotniska przyjaznego dla pasażerów, pracujących tu osób i otoczenia. Mamy nadzieję, że to logo szybko zyska sobie akceptację i sympatię klientów, jednocześnie nastawiając ich pozytywnie do podróżowania - uważa Marcin Danił, Wiceprezes Zarządu.

Logo posłuży jako baza do dalszych działań wizerunkowych, promocyjnych i komunikacyjnych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
logo Port Lotniczy Warszawa/Modlin Salt and Pepper Brand Design Mazowsze region Modlin


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję