Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Z www do salonu
Agent internetowy Wycieczka.pl powstał w 2010 r. i jeszcze do niedawna funkcjonował jedynie w Internecie, oferując Klientom oferty polskich touroperatorów. Jednak teraz z biura czysto internetowego przeobraził się w podkrakowski salon podróży.
"Zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o blisko 200% w stosunku do roku poprzedniego - spora sprzedaż i zadowolenie klientów były zatem ważnym argumentem, by zdecydować się na uruchomienie stacjonarnego biura podróży w Krakowie." - tłumaczy Marcin Matusiak, właściciel marki Wycieczka.pl. I tak od 19 października Klienci mogą rezerwować wczasy osobiście - salon znajduje się w nowo otwartym centrum handlowym Futura Park w Modlniczce k. Krakowa. Otwarcie salonu w tym miejscu nie jest przypadkowe, w przyszłości bowiem planuje się uruchomienie kolejnych biur podróży właśnie w galeriach handlowych. "Chcemy być blisko naszych Klientów" - dodaje Marcin Matusiak.
"Za swoistą misję obraliśmy sobie dostosowanie oferty do najbardziej wymagających Klientów, którzy powrócą do nas zadowoleni i wypoczęci. Dokładamy wszelkich starań, by było ich coraz więcej. Ponadto w najbliższym czasie planujemy uruchomić serwisy o tematyce turystycznej, dzięki którym użytkownicy znajdą nie tylko ciekawe oferty wczasów, ale także cenne informacje praktyczne." - komentuje Maja Morawa, kierownik stacjonarnego biura podróży.
Mimo nowo-otwartego biura stacjonarnego marka nie zapomina o tych, którzy preferują zakupy przez Internet. Poprzez serwis Klienci wciąż mogą dokonywać rezerwacji on-line i telefonicznie kontaktować się z konsultantami. Na stronie wciąż przybywać będą nowe artykuły, oferty, rankingi i praktyczne informacje w części przewodnikowej.
Jak widać, nie tylko duzi myślą o byciu bliżej klienta i spotkaniu go twarzą w twarz. I choć wielu klientów zapewne nie pofatyguje się do biura osobiście, to jednak z pewnością fakt istnienia fizycznego biura ich zadowoli.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Biuro Wycieczka.pl
[2011-11-15 15:03 77.237.22.*]
agent jakich tysiące, po co o tym informować? odpowiedz »
Biuro Wycieczka.pl
[2011-11-17 16:02 78.8.9.*]
Jaka wiocha! Sprzedają reklamy na swojej stronie!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Subway: ponad 900 kombinacji sandwiczy
KLM zaprasza turystów do Keukenhof
Skąd najczęściej latali turyści?
Ryanair nazwał pasażerów idiotami
Ile kosztuje mieszkanie dla kibica Euro 2012