TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pogoda dla hotelarzy

W tym roku Targi Invest-Hotel odbyły się w towarzystwie Targów Polagra Gastro tworząc tym samym największe wydarzenie branży hotelarsko-gastronomicznej w Polsce. 1500 wystawców z 27 krajów, 44 600 zwiedzających z 21 krajów, 6 dni targowych w 14 pawilonach, 450 nowości, 41 Złotych Medali - tak przedstawia się skrót statystyk dotyczących targów Invest-Hotel, Polagra Food, Polagra Gastro, Smaki Regionów, Polagra-Tech i Taropak. To tylko suche dane, ale odzwierciedlają niezaprzeczalny fakt, że październikowe wydarzenia to największe święto branży HoReCa w Europie Środkowo-Wschodniej.


Większość wystawców i zwiedzających nową formułę Targów Invest-Hotel odbywających się wraz z Targami Polagra Gastro oceniło jako jeszcze bardziej interesującą i istotną dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Tylko tutaj, na jednej przestrzeni, uczestnicy targów mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami w sektorze HoReCa. Nowości, jak co roku na targach, nie zabrakło. Międzynarodowe Targi Poznańskie poprzez połączenie dwóch światów: hotelarstwa i gastronomii, zapewniło hotelarzom i restauratorom odpowiednią platformę komunikacji, informacji oraz wymiany doświadczeń i pomysłów.

Absolutnym hitem Targów Wyposażenia Hoteli Invest-Hotel było stoisko Konsorcjum Krak, które przedstawiło tzw. hotel w dotyku, czyli przykładowe rozwiązania różnych części hotelu w jednej przestrzeni. Była to zupełnie nowa forma prezentacji produktów na targach, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród profesjonalnych zwiedzających. Trudno nie liczyć na dobre interesy po zakończeniu targów.

Szeroką gamę produktów i usług idealnie dopełnił program wydarzeń towarzyszących targom. W trakcie dni targowych w odrębnych salach odbywały się liczne konferencje i seminaria, podczas których hotelarze i restauratorzy od najlepszych zawodowców mogli dowiedzieć się wszystkiego na temat parzenia kawy, budowania menu win, poprawnego nakrywania stołu, doboru porcelany czy sztućców. Dużym zainteresowaniem i wysoką frekwencją cieszyły się również szkolenia poświęcone wyłącznie hotelarstwu m. in. Revenue Management, Marketing dla hoteli sieciowych, Marka - zbyt ważna rzecz aby o niej zapomnieć czy Telewizja Cyfrowa dla Hoteli od A do Z.

Podczas targów zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli korzystać z wersji mobilnej internetowych stron targowych, dostępnej pod adresem m.mtp.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu uczestnicy targów mieli w zasięgu ręki najważniejsze informacje o odbywających się właśnie targach (katalog wystawców, mapa terenów targowych, program wydarzeń) za pośrednictwem smartfonów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
smartfon Telewizja Cyfrowa dla Hoteli Revenue Management Marketing hotelarz frekwencja produkt hotel targi Invest-Hotel Polagra Taropak Polagra Food Polagra Gastro Smaki Regionów Polagra-Tech




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję