Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Znamy zwycięzce krakowskiego biegu kelnerów
W ubiegłą sobotę na Placu Jana-Nowaka Jeziorańskiego w Krakowie został rozegrany Krakowski Bieg Kelnerów. W rywalizacji udział wzięło jedenastu kelnerów reprezentujących restauracje z Małopolski i Śląska. Najlepszy okazał się Krzysztof Mirek w krakowskiej restauracji Balaton.
Laureat przyznaje, że zawód kelnera wymaga nie tylko sporych umiejętności - Najważniejsze w tej pracy są uśmiech i dobre podejście do gościa. Każdy klient powinien być traktowany indywidualnie i czuć się tym najważniejszym - powiedział zwycięzca.
Pan Krzysztof z wykształcenia jest hotelarzem, doświadczenie w branży zbiera już od ponad 10 lat. W krakowskiej restauracji pracuje od niespełna roku.
Drugie miejsce przyznano Adriannie Gajek z z Zajazdu Hetman w Kroczycach, a trzecie Weronice Ostwald z Karczmy u Borzanka w Nowym Targu. Za najmilszą kelnerkę jurorzy uznali Mariolę Sowę z restauracji Ratuszowej w Krakowie.
W nagrodę kelnerzy otrzymali upominki od sponsorów, a restauracja Balaton certyfikat potwierdzający najszybszą i najsprawniejszą obsługę.
Mistrz kuchni Zbigniew Kurleto, przewodniczący jury tak ocenia laureatów - Gdybyśmy zebrali tych wszystkich kelnerów razem pewnie byłby kelner idealny. Jedni mają lepsze predyspozycje, jeśli chodzi o tempo pracy, inni jeśli chodzi o estetykę czy obsługę. Podkreślał, że wzorcowy kelner to osoba, która robi to z sercem, emanuje z niej fascynacja zawodem, grzeczność i kultura. Kelner musi też mieć wiedzę - mówił przewodniczący jury, mistrz kuchni Zbigniew Kurleto. - Najlepszy kelner to ten, który osiągnął już własny styl, ale cechą nadrzędną powinna być umiejętność sprzedaży, oferowania ludziom produktów - dodał.
Szczerze gratulujemy!
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wrocławskie lotnisko zadba o ciszę. Nowy system monitoringu hałasu
Wizz Air poszerza zakres oferowanych usług
Odszkodowanie za opóźniony wylot na wycieczkę?
Jak Gdańsk promował się na ITB?
Co wybierają zakochani turyści?
Etihad inwestuje w serbskiego przewoźnika
Obława na cyberprzestępców na lotniskach
Transport Autobusowy w Turystyce