SART zmienia cennik i wprowadza nowości

Od 1 grudnia 2014 system rezerwacji turystycznej SART wprowadził nowy cennik usług dla organizatorów turystyki: abonament wynosi 100 zł, a opłaty miesięczne za transakcje online wyniosą maksymalnie do 500 zł.


Oznacza to, że koszty użytkowania systemu rezerwacji SART w skali roku dla organizatorów turystyki mających obroty powyżej 600tys. zł nie przekroczą w sumie 7200 zł, niezależnie od ilości operacji związanych z transakcjami online. Minimalne koszty roczne dla touroperatorów nie posiadających żadnych obrotów wyniosą 1200 zł.

Jak przekonują przedstawiciele systemu SART, jest to oferta, która umożliwia szerokiej grupie firm turystycznych korzystanie z rezerwacji online bez obawy, że koszty użytkowania programu rosną wraz ze wzrastającymi obrotami firm turystycznych, a w szczególności sprzedażą agencyjną.

Nowy cennik związany jest z nowymi możliwościami technologicznymi udostępnionych łączy internetowych i znacznego zmniejszenia utrzymania serwerów.

Przedstawiciele SART zauważyli, że od kilku lat organizatorzy turystyki, korzystający z systemu SART, osiągając rozwój, w szczególności zwiększając znacznie obroty, zmieniali zwykle operatora systemu na tańszy w eksploatacji. Odpływ takich touroperatorów nie jest korzystny dla operatora systemu SART, w szczególności, jak firma oferuje również wyszukiwarki ofert dla agencji turystycznych, które oczekują, że w systemie znajdą przegląd ofert wszystkich organizatorów.

Oczekiwania ze strony systemu rezerwacji SART to okazja przystąpienia do systemu na sezon 2015 kilku małych i średnich firm turystycznych, które zamierzają rozwinąć swoją działalność w oparciu o sprzedaż online.

Operator systemu SART poinformował także o wprowadzeniu nowej wersji systemu, SART "Future", który jest zamkniętym modułem "all in one" umożliwiającym zarządzanie firmą turystyczną w oparciu o zbudowany już model, wdrożony i rozwinięty system obejmujący moduł strony internetowej, systemu rezerwacji online dla klientów odwiedzających stronę, systemu rezerwacji online dla współpracujących agencji turystycznych, system przygotowania i kalkulowania ofert z opisami i zdjęciami programów turystycznych, systemem sprzedaży i obsługi rezerwacji online, systemem finansowo-księgowym powiązanym z system księgowania w oparciu o rozwiązania firmy Comarch, systemem marketingowym umożliwiającym wysyłkę newsleterów, SMS, serwisem SMS umożliwiającym komunikację z Klientami, serwisem raportów oraz analiz danych koniecznych do zarządzania firmą turystyczną.

Do SART "Future" mogą dołączać zarówno nowi, jak i dotychczas korzystający z systemu organizatorzy. W każdym z przypadków wymaga to podpisania nowej umowy. Jak podają przedstawiciele systemu, czas wdrożenia do SART "Future" jest uzależniony zarówno od ilości oczekujących na wdrożenie, jak i od tego czy konkretny organizator chce w pakiecie portal turystyczny, czy szkolenie ma się odbyć zdalnie, czy też na miejscu w biurze. Przedstawiciele SART szacują średni czas wdrożenia na około tydzień.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję