Polska promuje się w Chinach
Od 9 do 12 czerwca Poland Convention Bureau POT wspólnie z Holiday Travel organizatorem kongresów promowało polską turystykę biznesową w czasie targów The 25th International Travel Expo Hong Kong oraz The 6th M.I.C.E. Travel Expo.
Prezentacja dla kontrahentów była połączona z promocją grupy V-4 (Czechy, Słowacja, Węgry, Polska).
Jak podsumowuje Irena Sokołowska, dyrektor ds. kongresów Holiday Travel z Warszawy - Obecność Poland Convention Bureau POT wspólnie z organizatorem pozwala na prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami na dwóch różnych płaszczyznach. Z jednej strony możemy promować Polskę, a z drugiej jednocześnie proponować konkretne oferty. Takie rozwiązanie jest jak najbardziej zasadne, szczególnie na dalekich rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
"Wisła za połowę" - ten weekend będzie pełen słońca i promocji
Ryanair rozpoczyna sprzedaż biletów krajowych?
Modlin wzywa do zapłaty odszkodowań
PiS: szef lotniska do dymisji, kara dla Tuska
W Karkonoszach wypoczniesz taniej
Dobry bilans roczny w Pyrzowicach
Relikwiarz świętego Maura na zamku Bečov
Sfałszowanie decyzji środowiskowej to nie przestępstwo?
Public relations w turystyce - teraz bezpłatnie
W tej restauracji musisz zapiąć pasy
Wieża Kościoła Mariackiego wciąż zamknięta dla turystów
Watykan: 1 maja strefa wolna od autokarów