TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann - silna pozycja na polskim rynku

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca od 18 lat w ponad 85 krajach, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie. Neckermann Polska już po raz drugi został uznany za jedną z najsilniejszych marek i zdobył tytuł Superbrand 2012 podkreślając swoją silną pozycję na polskim rynku turystycznym.


Według definicji: "Superbrand - to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".

- Tytuł Superbrand jest dla nas ważnym wyróżnieniem i tym bardziej cennym, że przyznawanym przez naszych największych jurorów, czyli konsumentów. Cieszymy się, że w ich świadomości marka Neckermann jest synonimem udanych wakacji - powiedziała Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja powołana z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek. W sześciu polskich edycjach programu tzw. Rada Marek - niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu - wyłaniała grupę liderów, opierając się o ich rozpoznawalność, unikalny charakter korzyści, które oferują, czy siłę więzi z klientami. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa blisko 2800 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann Superbrands marka najsilniejsze marki rada marek wyróżnienie nagroda biuro podróży konsumenci Magda Plutecka-Dydoń nagroda głosowanie kto wygrał 2012 rynek turystyka branża turystyczna rynek turystyczny rynek usług turystycznych touroperator Superbrand 2012 reputacja dobra reputacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję