Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Tripsta.pl przygotowała aplikację mobilną
Internetowe biuro podróży Tripsta.pl poinformowało o wprowadzeniu nowej aplikacji mobilnej.
W związku z coraz większą popularnością urządzeń mobilnych Tripsta.pl uruchomiła aplikację służącą do rezerwacji biletów lotniczych do dowolnych zakątków świata przez urządzenia mobilne. "Powstanie aplikacji jest odpowiedzą na potrzeby i zapotrzebowania naszych klientów. Świadczy o tym, gwałtowny wzrost zainteresowania rezerwacjami dokonywanymi drogą mobilną, który od roku 2013 wzrósł o ponad 11 proc. w zakresie rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem tabletów oraz o ponad 28 proc. rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem smartfonów" - informuje Pantos Papazoglou, Mobile Product Manager z Tripsta.pl, który zarządza procesem powstania aplikacji.
Nowa aplikacja umożliwi pasażerom znaleźć i wybrać najlepsze połączenia - pod kontem szybkości ich wyszukania, jak i cen. Przede wszystkim jednak pozwoli zarezerwować bilet za pośrednictwem telefonu w każdym miejscu i o każdej porze.
Aplikacja przygotowana przez Tripsta.pl będzie dostępna w języku polskim. Użytkownicy znajdą również jej wersję dostępną w języku angielskim, rosyjskim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, tureckim oraz rumuńskim i greckim. Zaprojektowanie darmowej aplikacji, która jest dedykowana urządzeniom z systemem operacyjnym iOS 7 oraz dostosowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, stanowi pierwszy krok w rozwoju kanału rezerwacji mobilnych dla Tripsta.pl.
Do podstawowych funkcji aplikacji należy wyszukiwanie oraz rezerwacja biletów lotniczych, zarówno dla tradycyjnych przewoźników, jak i dla tanich linii lotniczych. Aplikacja ma umożliwić użytkownikowi przede wszystkim szybkie wyszukiwanie lotu do interesującej użytkownika destynacji, jego rezerwację, a następnie dokonanie płatności. W dalszej kolejności także zarządzanie rezerwacjami oraz ich ewentualne zmiany. Rezultaty wyszukiwań opierają się przede wszystkim na wskazanym przez użytkownika miejscu i czasie wylotu oraz jego cenie. Dzięki aplikacji możliwy jest również szybki wybór destynacji powrotnej, daty powrotu oraz doboru ilości pasażerów podczas podróży lotniczej.
Aplikacja jest dostępna do pobrania za darmo w iTunes App Store od 24 lipca 2014 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Hakerzy zaatakowali Delta Airlines
Best Western otwiera nowy hotel
easyJet: pakiet ratunkowy dla pasażerów Spanair
Metropol w Warszawie, będzie lepiej?
OLT Express: ruszyła sprzedaż biletów na nowe połączenia
W sieci hotelowej Accor nieustannie coś się dzieje
Dwa systemy rezerwacyjne w BiletyAutokarowe.pl
Uprawnienia pilota wycieczek dla wszystkich!
Przedsprzedaż Lata 2012 w Rainbow Tours
Air France KLM kupuje nowe samoloty