TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Spadła sprzedaż hamburgerów

McDonald`s, popularna na całym świecie sieć barów szybkiej obsługi, w styczniu odnotowała spadek sprzedaży o 2,1 procent. Mimo intensywnej kampanii promocyjnej i systematycznym wprowadzaniu nowych pozycji do swojego menu, jeden z czołowych potentatów gastronomicznych od miesięcy boryka się z kryzysem.


Spółka podała, że najgorsze wyniki zanotowała w Niemczech i we Francji. Niestety prognozy na najbliższe miesiące są równie mało optymistyczne. W lutym McDonald`s spodziewa się spadku sprzedaży o około 3 procent.

Najlepszym lekarstwem na kryzys mają być kolejne inwestycje, które umocnią pozycję lidera na światowym rynku. Wobec czego sieć planuje dalsza ekspansję i wydatek rzędu 3,2 mld dolarów na otwarcia około 1,5 - 1,6 tys. nowych restauracji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McDonald`s sprzedaż fast food restauracja Niemcy Francja bar szybkiej obsługi kampania promocyjna Niemcy Francja lider kryzys ekspansja menu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję